محتوای خبری شبکه بهداشت و درمان ری

نظارت دقیق شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری بر حوزه‌های امتحانی آموزش‌وپرورش

با توجه به برگزاری امتحانات در برخی از مقاطع تحصیلی به‌صورت حضوری و به‌منظور پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، کارشناسان شبکه بهداشت نظارت دقیقی بر حوزه‌های امتحانی دارند.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، برگزاری حضوری امتحانات پایان سال برخی از مقاطع تحصیلی آغازشده است و با توجه به شرایط خاص امسال نظارت بر رعایت اصول بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در مدارس از مسائل مهم است.
به همین منظور واحد سلامت جوانان و مدارس شبکه بهداشت شهرستان ری، هماهنگی‌های لازم را با نواحی مختلف آموزش‌وپرورش انجام داده و هم‌زمان با آغاز امتحانات، مراقبین سلامت با حضور درحوزه‌های امتحانی از نزدیک رعایت اصول بهداشتی و پروتکل‌های پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا را ارزیابی می‌کنند.

استفاده از ماسک و دستکش، ضدعفونی کردن سطوح مختلف، تب سنجی دانش آموزان، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و نظارت بر اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی از مهم‌ترین مسائلی است که در این بازدیدها بررسی می‌شود.

معصومه ادریسی کارشناس مسئول واحد سلامت جوانان و مدارس در این رابطه گفت: همه تلاش ما این است که امتحانات در محیطی بهداشتی برگزارشده تا سلامت دانش آموزان به خطر نیفتند و به همین منظور کارشناسان شبکه بهداشت نظارت مستمری بر همه حوزه‌های امتحانی شهرستان دارند و این بازدیدها تا پایان امتحانات ادامه خواهد داشت.

سعیده  شریفی
تهیه کننده:

سعیده شریفی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *