محتوای خبری شبکه بهداشت و درمان ری

به همت شبکه بهداشت شهرستان ری

همایش تدبیر ملی، امید به زندگی، سلامت باروری در شهرستان ری برگزار شد

این همایش باهدف تبیین سیاست‌های کلی جمعیت و به‌منظور آشنایی هرچه بیشتر اداره‌های مختلف با برنامه‌های باروری سالم برگزار شد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، همایش تدبیر ملی، امید به زندگی، سلامت باروری به همت شبکه بهداشت و با همکاری فرمانداری شهرستان ری، روز شنبه شانزدهم بهمن‌ماه در سالن فدک برگزار شد.
در این همایش، هدایت الله جمالی پور فرماندار، دکتر فاطمه تاجیک مدیر شبکه، جمعی از معاونان فرماندار و کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری به همراه کارکنان اداره‌های مختلف این شهرستان حضور داشتند.
ابتدا دکتر تاجیک ضمن خیرمقدم به حاضران، هدف از برپایی این همایش را تبیین سیاست‌های کلی جمعیت با توجه به تأکیدات مقام معظم بیان کرد و گفت: ما باید برنامه‌های باروری سالم را با توجه به سیاست‌های نوین جمعیت به‌گونه‌ای تنظیم کنیم که نه‌تنها برنامه‌های نوین به‌دقت اجرا شود بلکه سلامت مادر و کودک نیز به‌خوبی تأمین شود.
در ادامه فرماندار شهرستان در مورد سیاست‌های کلی جمعیت در کشور صحبت کرد.
سخنرانان بعدی دکتر شیرازی متخصص زنان و دکتر فرنام عضو کارگروه سلامت زنان و کودکان دفتر ریاست جمهوری بودند که در مورد برنامه‌های باروری سالم و افزایش فرزندآوری با تأکید بر سلامت مادر و کودک صحبت کردند.
خبرنگار: سعیده شریفی

 

سعیده  شریفی
تهیه کننده:

سعیده شریفی