محتوای خبری شبکه بهداشت و درمان ری

وبینار آموزشی کنترل عفونت و حفاظت فردی در دندانپزشکی

وبینار کنترل عفونت و حفاظت فردی در دندانپزشکی با موضوع روش های ضدعفونی و استریلیزاسیون در دندانپزشکی و آشنایی با ابزارهای پرکاربرد توسط دکتر ثمین کریمی دندانپزشک شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، ویژه دستیاران کنار دندانپزشک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، واحد سلامت دهان و دندان، وبینار کنترل عفونت و حفاظت فردی در دندانپزشکی را شنبه یازدهم دی ماه 1400 با موضوع روش های ضدعفونی، استریلیزاسیون در دندانپزشکی و آشنایی با ابزارهای پرکاربرد با تدریس دکتر ثمین کریمی دندانپزشک شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، ویژه دستیاران کنار دندانپزشک برگزار کرد.
دکتر ثمین کریمی یگانه، جراح و دندانپزشک در این خصوص گفت: کنترل عفونت در بخش های مختلف دندانپزشکی برای حفاظت از کارکنان و جامعه اهمیت بسزایی دارد.
وی ادامه داد: برای استریلیزاسیون ابزار و محیط دندانپزشکی روش هایی مختلفی وجود دارد که انجام صحیح آنها در حفاظت از سلامت کارکنان و مراجعین مهم است. همچنین زباله های تولیدی از لحاظ زیستی خطرآفرین بوده و می بایست در دفع آنها اصول بهداشتی رعایت شود.
در ادامه دکتر فاطمه سعیدی کارشناس سلامت دهان و دندان شبکه بهداشت گفت: وبینارهای کنترل عفونت و حفاظت فردی در 3 وبینار جداگانه در تاریخ های 11، 19 و 26 دی ماه 1400 توسط دندانپزشکان شبکه بهداشت، ویژه همکاران دستیار کنار دندانپزشک شاغل در مراکز خدمات جامع سلامت، بخش خصوصی و سایر علاقه مندان برگزار می شود.

حسین حاجی رضایی
تهیه کننده:

حسین حاجی رضایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *