محتوای خبری شبکه بهداشت و درمان ری

وبینار آموزش کنترل عفونت و حفاظت فردی در دندانپزشکی

وبینار کنترل عفونت، حفاظت فردی در دندانپزشکی و آشنایی با ابزارهای پرکاربرد توسط دکتر رژین آعلی، دندانپزشک شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، ویژه دستیاران کنار دندانپزشک و مراجعین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، وبینار کنترل عفونت، حفاظت فردی در دندانپزشکی و آشنایی با ابزارهای پرکاربرد توسط دکتر رژین آعلی، دندانپزشک شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، ویژه دستیاران کنار دندانپزشک و مراجعین برگزار شد.
 
دکتر رژین آعلی، جراح و دندانپزشک گفت: هنگام برخورد با آلودگی‌های شغلی، کارکنان باید از بهترین وسایل محافظت شخصی با مناسب‌ترین اندازه استفاده کنند. مهم‌ترین نکته در استفاده از وسایل محافظ، جلوگیری از انتقال خون و قطرات معلق در هوا و آئروسل‌ها به چشم ها، بینی، دهان، پوست و لباس است. 
دکتر آعلی ادامه داد: وسایل اولیه برای محافظت شخصی شامل، دستکش، ماسک، عینک محافظ و شیلد (محافظ صورت)، البسه محافظ (روپوش، گان، کلاه و سایر پوشش ها) است.
دکتر فاطمه سعیدی، کارشناس واحد سلامت دهان و دندان شبکه بهداشت ری گفت: سومین وبینار از مجموعه وبینارهای کنترل عفونت و حفاظت فردی در دندانپزشکی نیز برگزار شد، واحد سلامت دهان و دندان در راستای اهداف سازمانی، ارتقای دانش، آگاهی و مهارت همکاران واحد‌های دندانپزشکی در مراکز خدمات جامع سلامت و دستیاران آنها برنامه آموزشی دیگری را نیز برای آینده در نظر دارد.
حسین حاجی رضایی
تهیه کننده:

حسین حاجی رضایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *