محتوای خبری شبکه بهداشت و درمان ری

پیام سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، به مناسبت روز جهانی داوطلب

دکتر علی تاجدار سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، به مناسبت 14 آذر 1401 روز جهانی داوطلب سلامت پیامی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و درمان ری، متن پیام به شرح زیر است:

چهاردهم آذر ماه(پنجم دسامبر) مصادف با روز جهانی داوطلب فرصتی برای ترغیب، تشویق و حمایت از خدمات ارزشمند داوطلبان نظام سلامت است. داوطلبان و سفیران سلامت از نهاد و جنس خود مردم‌اند که بدون هیچ چشم‌داشتی، ضمن برقراری ارتباط مناسب با مردم در قالب برنامه ملی خود مراقبتی و هر خانه یک پایگاه سلامت، با ارتقای سواد سلامت جامعه در حوزه‌های مختلف، موجب ارتقای سطح سلامت مردم می شوند.

بدون شک نقش محوری داوطلبان اعم از رابطین سلامت، سفیران سلامت، خیرین و موسسات خیریه، بسیج مردمی، سازمان‌های مردم‌نهاد، تشکل‌های دانشجویی، گروه‌های جهادی، کانون‌های مساجد و هیئت های مذهبی و اتحادیه‌ها، معتمدین ، چهره‌های شاخص فرهنگی، اجتماعی، مذهبی، علمی، هنری و ورزشی، هلال احمر، کانون‌های سلامت روستاها و محلات شهری در تمامی  برنامه‌های حوزه بهداشت وسلامت انکار ناپذیر است و به ‌عنوان بخشی از بدنه فعال جامعه در انتقال اهداف، مفاهیم و پیام‌های نظام سلامت می‌باشند. 

لذا در 14 آذرماه امسال روز جهانی داوطلب باشعار ترویج فرهنگ داوطلبی، کلید تقویت انسجام و عدالت در بهداشت را گرامی می داریم و بر نقش مهم مشارکت و تلاش ارزنده این عزیزان ونقش پذیری مسئولانه آنان درتامین وارتقای سلامت خود، خانواده وجامعه را ارج می نهیم.

کلمات کلیدی
حسین حاجی رضایی
تهیه کننده:

حسین حاجی رضایی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *