محتوای خبری شبکه بهداشت و درمان ری

کارشناس شبکه شهرری از آموزش اصول خود مراقبتی به کارکنان واحدهای ارائه‌دهنده خدمت خبر داد

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران: در راستای تأمین سلامت کارکنان و با توجه به اهمیت رعایت اصول خود مراقبتی، آموزش‌های لازم به کارشناسان واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری‌ها ارائه شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، زهرا لطفی کارشناس واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری‌ها از آموزش اصول خود مراقبتی به کارکنان واحدهای محیطی خبر داد.
وی در این رابطه گفت: کارکنان بهداشتی به‌خصوص کارشناسان واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری‌ها به دلیل نوع کار خود در معرض خطر ابتلا به بیماری‌های مختلف قرار دارند به همین دلیل آشنایی آنان با اصول خود مراقبتی و راه‌های پیشگیری از بیماری‌ها بسیار مهم است.
لطفی ادامه داد: افرادی که با بیماران مبتلابه سل سروکار دارند ازجمله افرادی هستند که بیشتر در معرض خطر هستند و باید آگاهی کامل در مورد زمان و نحوه سرایت بیماری داشته باشند و علاوه بر آن به این مسائل دقت کرده و تلاش کنند تا ضمن ارائه بهترین خدمات، مراقب سلامتی خود باشند.
کارشناس واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری‌ها در مورد اقدامات انجام‌شده این‌گونه توضیح داد: در جلسه‌ای که با حضور کارکنان محیطی داشتیم علاوه بر آموزش‌های کامل، وسایل حفاظت فردی مانند ماسک، دستکش و محلول‌های ضدعفونی‌کننده دست و سطوح نیز در اختیار آنان قرار گرفت تا از آن‌ها برای مراقبت خود استفاده شود.
لطفی در پایان ابراز امیدواری کرد تا کارکنان بهداشتی بتوانند ضمن اشاعه سلامت در جامعه، از خود و خانواده نیز محافظت کنند.
خبرنگار: سعیده شریفی
کلمات کلیدی
سعیده  شریفی
تهیه کننده:

سعیده شریفی