محتوای خبری شبکه بهداشت و درمان ری

کارشناس شبکه شهرری از اجرای برنامه‌های گسترده به مناسبت بسیج ملی آموزش تغذیه خبر داد

به مناسبت بسیج ملی آموزش تغذیه برنامه‌های متنوعی باهدف آشنایی هرچه بیشتر مردم با نقش تغذیه در سلامتی در شهرستان ری برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، بسیج ملی آموزش همگانی تغذیه از پانزدهم دی‌ماه آغازشده و تا پایان این ماه ادامه دارد. به همین مناسبت شبکه شهرری برنامه‌های متنوعی را در دست اجرا دارد.
ماندانا دقیقی کارشناس مسئول واحد بهبود تغذیه ضمن اعلام این خبر در مورد برنامه‌های این شبکه گفت: با توجه به شعار امسال که به کنترل و پیشگیری از چاقی با تغذیه سالم اشاره دارد، محور اصلی آموزش‌ها چاقی و پیشگیری از آن است و طبق هماهنگی‌هایی که با کارشناسان تغذیه مراکز سلامت انجام‌گرفته در این مدت برنامه‌های آموزشی گسترده‌ای در سطح شهرستان اجرا می‌شود.
آموزش به اقشار مختلف از طریق برپایی جلسات در مدارس، اداره‌های مختلف، فرهنگسراها و ورزشگاه‌ها، توزیع جزوه‌های آموزشی و ارائه مشاوره تغذیه و آموزش چهره به چهره از مهم‌ترین اقداماتی است که انجام می‌شود.
دقیقی از کنترل وزن و تعیین نمای توده بدنی در شبکه شهرری خبر داد و گفت: به‌منظور حساس کردن همکاران، وزن و قد همکاران ستادی اندازه‌گیری شده و نمای توده بدن آن‌ها اندازه‌گیری می‌شود.
خبرنگار: سعیده شریفی

سعیده  شریفی
تهیه کننده:

سعیده شریفی