محتوای خبری شبکه بهداشت و درمان ری

کارشناس شبکه شهرری از تربیت بیش از چهارصد مراقب سلامت از آغاز طرح تحول در این شهرستان خبر داد

از آغاز طرح تحول سلامت بیش از چهارصد مراقب سلامت در شهرستان ری آموزش‌دیده و آمادگی لازم برای کار در مراکز و پایگاه‌های سلامت را پیداکرده‌اند.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، طرح تحول سلامت از سال 1393 باهدف ایجاد عدالت در دسترسی به خدمات بهداشتی و درمانی و ارتقاء کیفیت خدمات آغاز شد. مراقبین سلامت مجریان این برنامه در سیستم بهداشتی هستند و تربیت مراقبین سلامت یکی از وظایف شبکه بهداشت است.
گیتی هاشمی کارشناس واحد گسترش و هماهنگ‌کننده دوره‌های آموزشی مراقبین سلامت در این رابطه گفت: تاکنون این شبکه سیزده دوره آموزشی مراقبین سلامت را برگزار کرده که حدود چهارصد و چهل نفر در این دوره‌ها آموزش‌دیده و گواهی مراقب سلامت را دریافت کرده‌اند.
هاشمی افزود: دوره‌های آموزشی حدود یک ماه است و در این مدت، شرکت‌کنندگان با فعالیت‌های مختلف سیستم سلامت آشنا شده و مهارت‌های لازم برای کار در مراکز و پایگاه‌های سلامت را می‌آموزند.
کارشناس شبکه از فعالیت بخشی از مراقبین آموزش‌دیده در شبکه خبر داد و گفت: تعدادی از این مراقبین در واحدهای شبکه شهرری مشغول به خدمت هستند و تعدادی دیگر در شهرستان‌ها و مناطق مختلف تهران فعالیت می‌کنند.
خبر: شریفی
عکس: حاح رضایی

سعیده  شریفی
تهیه کننده:

سعیده شریفی