محتوای خبری شبکه بهداشت و درمان ری

کمیته آموزش برنامه نظام جامع سلامت شبکه شهرری تشکیل جلسه داد

روابط عمومي دانشگاه علوم پزشکی تهران: این کمیته در راستای استقرار نظام جامع سلامت و باهدف آموزش مراقبین سلامت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری تشکیل جلسه داد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومي شبكه بهداشت و درمان شهرستان ري، این جلسه با حضور همه کارشناس مسئولان ستادی و کارشناسان واحد گسترش و به ریاست دکتر فاطمه تاجیک مدیر شبکه تشکیل شد.
ابتدا دکتر تاجیک با اشاره به استقرار نظام جامع سلامت، بر ضرورت انتخاب و آموزش مراقبین سلامت تأکید کرد و همکاری همه واحدها را لازمه اجرای خوب و مناسب این برنامه دانست.
در ادامه دکتر شامحمدی کارشناس مسئول واحد گسترش توضیحات مبسوطی در مورد نظام جامع سلامت، ضرورت انتخاب مناسب مراقبین بهداشتی، فرآیند انتخاب افراد مناسب و برآورد نیروها بیان کرد.
در این جلسه مقرر شد واحدهای مختلف در تکمیل پرسشنامه‌ای که برای انتخاب مراقبین سلامت لازم است همکاری کرده و پس از انتخاب مراقبین، جلسات آموزشی برای آنان برگزار شود. همچنین در مورد سرفصل‌های آموزشی نیز توسط کارشناسان واحد گسترش توضیح داده شد.
دکتر تاجیک در پایان ضمن قدردانی از همکاری کارشناسان، اجرای نظام جامع سلامت در مناطق کم برخوردار را گامی مهم و اساسی در توسعه سلامت جامعه دانست و از همه کارکنان خواست تا با همفکری زمینه استقرار هرچه سریع‌تر و بهتر این برنامه را مهیا کنند./ق
خبرنگار: سعیده شریفی
کلمات کلیدی
سعیده  شریفی
تهیه کننده:

سعیده شریفی