محتوای خبری مجتمع بیمارستانی امام خمینی

انتصاب مهندس محمدعلی سورکی به عنوان معاون پشتیبانی مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره)

دکتر سید علی دهقان منشادی رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) ضمن قدردانی از خدمات ارزنده دکتر علیرضا کاظمینی در حکمی مهندس محمدعلی سورکی مدیر برنامه ریزی منابع مالی، بودجه و پایش عملکرد این مرکز را با حفظ سمت به عنوان معاون پشتیبانی مجتمع منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره) شنبه 22 آبان 1400 دکتر سید علی دهقان منشادی رئیس مجتمع در حکمی مهندس محمدعلی سورکی مدیر برنامه ریزی منابع مالی، بودجه و پایش عملکرد این مرکز را با حفظ سمت به عنوان معاون پشتیبانی مجتمع منصوب و از زحمات ارزشمند دکتر علیرضا کاظمینی در دوران تصدی این مسئولیت تجلیل کرد.

متن این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای مهندس محمد علی سورکی
مدیر محترم برنامه ریزی منابع مالی، بودجه و پایش عملکرد مجتمع

با سلام و احترام

با توجه به سوابق علمی و اجرایی ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ با حفظ سمت به عنوان  " معاون پشتیبانی" مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)منصوب می شوید.
امید است با اتکال به خداوند قادرمتعال در راستای پاسخگویی هر چه بیشتر مجتمع به نیازها و انتظارات بیماران ، فراگیران و توجه خاص به ارتقاء کرامت نیروی انسانی مجتمع موفق و موید باشید.
بدیهی است شرح وظایف و اختیارات آن معاونت در دستورالعمل مصوبه مورخ 18 اسفند 1394 هیأت رئیسه دانشگاه مورد تأکید اینجانب می باشد.

دکتر سید علی دهقان منشادی 
رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) 

 

شهره  بیات
تهیه کننده:

شهره بیات

1 نظر برای این مقاله وجود دارد

بی نام

بی نام

00/08/22 - 11:16

با سلام انتخاب بسیار بجا و شایسته ای بوده است انشالله خدا به ایشون سلامتی عنایت کند و با تمام قوا مشکلات مراجعین و مجتمع مرتفع شود.

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *