محتوای خبری مجتمع بیمارستانی امام خمینی

انجام بازدید مدیریتی ایمنی بیمار از بخش مدیکال آنکولوژی مردان مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)

باهدف ارتقای ایمنی بیمار و تعهد مدیران ارشد و کارکنان نسبت به ایمنی بیمار، بازدید مدیریتی ایمنی بیمار از بخش مدیکال آنکولوژی مردان مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) انجام شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، بازدید مدیریتی ایمنی بیمار از بخش مدیکال آنکولوژی مردان مجتمع دوشنبه 25 مرداد ۱۴۰۰ به انجام رسید.
در این بازدید، ابتدا کارشناس ایمنی بیمار پس از معرفی گروه، هدف از بازدید را عنوان کرد و پس‌ازآن با سرپرستار بخش در مورد مشکلات موجود یا بالقوه بخش که ممکن است ایمنی بیمار را به مخاطره بیندازد گفت‌وگو شد.
در ادامه راهکارها و پیشنهاد‌هایی برای رفع مشکلات توسط تیم مدیریتی ایمنی و سرپرستار پیشنهاد شد و بر اساس آن مصوباتی تنظیم و مقرر شد تا برای رفع نواقص اقدام لازم انجام شود.
توضیح این‌که در این بازدید، دکتر امیر حسین اورندی مدیر نظارت بر درمان، اسفندیار عسگری سوپروایزر بالینی کانسر، مهندس محمد ابراهیم مقدم نماینده دفتر فنی، فاطمه حمیدی فر مسئول اعتبار بخشی امور پرستاری، حسن احسان فر سرپرستار بخش مدیکال آنکولوژی مردان، فرشته حاجی بیگی کارشناس ایمنی مجتمع حضور داشتند.

شهره  بیات
تهیه کننده:

شهره بیات

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *