محتوای خبری مجتمع بیمارستانی امام خمینی

اولین جلسه کمیته‌های ترویج زایمان طبیعی و تغذیه با شیر مادر مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) در سال 1401

در جلسه اردیبهشت‌ماه کمیته‌های ترویج زایمان طبیعی و ایمن و تغذیه با شیر مادر مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) در خصوص راهکارهای کمک به کاهش زیاندهی خدمات هتلینگ بخش اورژانس زایمان طبیعی تبادل‌نظر شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، اولین جلسه مشترک مربوط به کمیته‌های ترویج زایمان طبیعی و ایمن و تغذیه با شیر مادر، سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1402 با حضور دکتر حسین دلیلی رئیس بخش NICU و نوزادان، دکتر مریم دلدار رئیس بخش زنان و زایمان، نبی‌الله رضایی مدیر امور عمومی ساختمان ولیعصر (عج)، عصمت نیک‌خواه مسئول بلوک زایمان و دبیر جلسه و سایر اعضا در سالن شورای ولیعصر برگزار شد.

عصمت نیک‌خواه با پرداختن به مهم‌ترین چالش‌ها و نیازهای مصرفی بخش اورژانس زایمان طبیعی پرداخت و در مورد مشکلات هتلینگ بیماران سرپایی ، اتباع و اقشار آسیب پذیر توضیحاتی ارائه نمود.

وی در ادامه افزود: نیاز است در مورد پوشش هزینه ای استفاده از گاز انتونوکس در جریان زایمان طبیعی بی‌درد برنامه ریزی شود.

دکتر دلدار بر لزوم حضور افراد مدعو گروه‌های تخصصی مربوطه در جلسات این کمیته تاکید کرد .

پرستو آریاملو برای تصمیم‌گیری در حوزه پوشش هزینه‌ای اقلام مصرفی بیماران سرپایی پیشنهاد داد بر اساس تعداد مراجعه بیمار به این بخش هتلینگ محاسبه گردد.

وی در ادامه افزود: سنجه‌های مادر و نوزاد از موارد مهمی است که باعث ارتقای رتبه اعتباربخشی می‌شود و در نظام سلامت از اهمیت بالایی برخوردار است.

نبی‌الله رضایی با بیان این نکته که اولویت ما درمان بیماران است گفت: تصمیم‌گیری برای پوشش هزینه‌های هتلینگ بیماران سرپایی باید در جلساتی با حضور مسئولان معاونت درمان و معاونت پشتیبانی مجتمع انجام شود.

در پایان فائزه قرائتی کارشناس واحد بهبود کیفیت مجتمع گزارشی از میزان حضور اعضای کمیته در سال 1401 ارائه کرد و در خصوص اهمیت حضور اعضا بر اساس آیین‌نامه کمیته توضیحاتی داد.

نجمه باهو
تهیه کننده:

نجمه باهو

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *