محتوای خبری مجتمع بیمارستانی امام خمینی

اولین جلسه کمیته تغذیه و رژیم‌درمانی مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) در سال 1401

در جلسه کمیته تغذیه و رژیم‌درمانی مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، مهم ترین چالش های فرآیندی رزرواسیون غذا بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، اولین جلسه کمیته تغذیه و رژیم‌درمانی مجتمع در سال جاری سه شنبه 30 خرداد 1401 با حضور محمد حسین امراللهی مدیر منابع انسانی مجتمع، پرستو آریاملو مدیر پرستاری، هایده جعفری میناب سرپرست واحد تغذیه، دکتر ملک احمدی مسئول تغذیه بالینی و سایر اعضا در سالن شورای ریاست برگزار شد.
محمد حسین امراللهی پیاده سازی سیستم الکترونیکی رزرو غذا را برای مجتمع و دانشگاه سودمند خواند و گفت: صرفه جویی حاصل از این اقدام بسیار ارزشمند است. این سیستم در تمامی بیمارستان های دانشگاه پیاده شده و بدیهی است با چالش هایی هم در اجرای آن مواجهیم که باید برای رفع آن چاره جویی کنیم.

مدیر منابع انسانی دانشگاه همچنین بر لزوم مکاتبه با ستاد دانشگاه به منظور فعالسازی رزرو غذای فراگیران مجتمع تاکید کرد.

پرستو آریاملو با طرح پیشنهاد تهیه بسته غذای رژیمی برای کارکنانی که در نوبت کاری شب تمایل به دریافت غذای سنگین ندارند گفت: بخشی از فرآیند رزرواسیون غذا ایراداتی دارد که نیازمند بررسی است. مثلا با توجه به شرایط خاص کارکنان اتاق عمل انتظار می رود تمهیداتی برای تسهیل رزرو غذای کارکنان این گروه فراهم شود.

هایده جعفری نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از روند پیشرفت مصوبات جلسات قبل در خصوص آموزش آشنایی با سامانه رزرواسیون غذا به کارکنان، بررسی دلایل موانع ترخیص دیرهنگام بیماران، توزیع غذای پاویون ها در ظروف چینی، پروتکل ورود و خروج تمیز و کثیف آشپزخانه با همکاری واحد بهداشت محیط، توضیحاتی داد.

مهین یوسفی کارشناس بهبود کیفیت در این جلسه تعریف سازوکار مناسب برای تامین مالی غذای بیمارانی که ترخیص می شوند  را ضروری دانست.

نجمه باهو
تهیه کننده:

نجمه باهو

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *