محتوای خبری مجتمع بیمارستانی امام خمینی

مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) بزرگ تر خواهد شد

بازدید شهردار تهران و رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی از زمین ارتش در ضلع شمالی خیابان باقرخان

دکتر پيروز حناچی شهردار تهران و دکتر خسرو صادق نیت رئیس مجتمع بيمارستاني امام خميني از زمین ارتش در ضلع شمالی اين مجتمع در خیابان باقرخان ديدن کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره)، سه شنبه 25 آذر 99  دکتر پیروز حناچی شهردار تهران به همراه سید مناف هاشمی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری، دکتر فرهادی شهردار منطقه ۶، رضا شیرزادیان شهردار ناحیه ۲ منطقه ۶، دکتر صادق نیت رییس مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) و دکتر اعتمادیان مدیر عامل  موسسه محب سلامت مهدی و هیات همراه در برنامه دوچرخه سواری سه شنبه های شهرداری از زمین ارتش واقع در ضلع شمالی خیابان باقرخان بازدید کرد. 
در این بازدید که پس از دوچرخه سواری از اتوبان چمران و در محل زمین ارتش صورت گرفت، پیرامون بهبود کم و کیف بهبود کاربری براي رفاه حال بیماران و همراهان آنان به مجتمع بیمارستانی امام خمینی این زمین بحث و تبادل نظر شد.
در پی برگزاری جلسات متعدد در سال های اخیر با ارتش جمهوری اسلامی ایران و شهرداری تهران و حسن نظر و مساعدت های این دو ارگان معظم، به منظور ارتقاي رفاه عمومی براي مراجعه کنندگان  به ویژه  بیماران و همراهان آنان به این مجتمع واگذاری این زمین در دستور کار قرار گرفته است.  
با  واگذاری این زمین به مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره ) ظرفیت های رفاهی، درمانگاهی افزایش خواهد یافت و این امر باعث کاهش ازدحام و شلوغی خواهد شد.
 پس از شروع فعالیت و توسعه پروژه بزرگ مهدی کلینیک با حدود يکهزار تخت و بیمارستان ۶۰۰ تختخوابی انستیتو کانسر، لزوم راه اندازی همراه سرا و مراکز پشتیبانی و حمایتی  برای بیماران و همراهان آنها که از سایر نقاط کشور به این مجموعه براي گرفتن خدمات درمانی مراجعه می کنند نياز به همکاری و هم افزایی دانشگاه علوم پزشکی تهران، شهرداری تهران و ارتش جمهوری اسلامی ایران است که در حال انجام است.

شهره  بیات
تهیه کننده:

شهره بیات

2 نظر برای این مقاله وجود دارد

نسیبه نصیرپور - v,hfx ul,ld nhv,ohki 13 Hfhk

نسیبه نصیرپور - v,hfx ul,ld nhv,ohki 13 Hfhk

99/09/26 - 09:45

با سلام و عرض ادب چقدر این کار حیاتی و این تعامل گرانقدر است! به امید تحقق هر چه سریعتر آن. خدا توان و دست مریزاد به همه تیم مشارکت کننده. در پناه حق باشید.

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
ایران اسلامی

ایران اسلامی

99/09/27 - 16:07

لطفا به پرستاران رسیدگی نمایید.پرستاران خط مقدم جبهه نبرد علیه ‌کرونا هستند.از نظر رفاهی و معیشتی پرستاران گرفتار هستند.

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *