محتوای خبری مجتمع بیمارستانی امام خمینی

بازدید معاون اقتصادی رئیس جمهور از پروژه مهدی کلینیک مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)

دکتر محمد نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس جمهور صبح پنج شنبه 9 مرداد 99 از پروژه مهدی کلینیک مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، دکتر محمد نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس جمهور صبح پنج شنبه 9 مردادماه 99 از پروژه مهدی کلینیک مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) بازدید کرد.
معاون اقتصادی رئیس جمهور، در بازدید از پروژه مهدی کلینیک ضمن حمایت کامل از این پروژه گفت: با تعامل مثبتی که شکل گرفته تلاش می کنیم این پروژه به امید خدا در کمترین زمان به نتیجه برسد.
در این بازدید دکتر اعتمادیان مدیر عامل موسسه سلامت مهدی وعضو هیات مدیره پروژه مهدی کلینیک به بیان روند ساخت بیمارستان مهدی کلینیک پرداخت و گزارشی از وضعیت موجود و پیشرفت فیزیکی پروژه ارائه کرد.
دکتر فیروز فر رئیس هئیت مدیره موسسه سلامت مهدی با اشاره به روند پیشرفت پروژه مهدی کلینیک گفت: این پروژه با بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی در اولویت دولت، مسئولین و حوزه بهداشت و درمان است و امیدواریم به امید خدا و حمایت های مسئولان پروژه در دهه مبار ک فجر سال 99 به بهره برداری برسد.
دکتر خسرو صادق نیت رئیس مجتمع، دکتر علی جعفریان رئیس بخش هپاتوبیلیاری و دکتر علی اعتمادیان مدیرعامل موسسه محب سلامت مهدی در این بازدید حضور داشتند.
توضیح اینکه پروژه مهدی کلینیک با یکهزار تخت بیمارستانی بزرگ‌ترین پروژه بهداشت و درمان کشور پس از انقلاب و با هدف بهبود ارائه خدمات پزشکی و بهداشتی در مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره) در دست ساخت است، این پروژه عظیم گامی مهم در حوزه بهداشت و سلامت کشور خواهد بود و به دلیل واگذاری آن به دانشگاه علوم پزشکی تهران از ظرفیت های های علمی پژوهشی وسیعی در حوزه پزشکی کشور برخوردار است.

شهره  بیات
تهیه کننده:

شهره بیات

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *