محتوای خبری مجتمع بیمارستانی امام خمینی

بازدید معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه از مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)

دکتر محمود بیگلر معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه از زیرساخت‌ها و تجهیزات بخش‌های مختلف مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) دیدن کرد.

به گزارش روابط عمومی  دانشگاه علوم پزشکی تهران مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، یکشنبه 22 فروردین‌ماه 1400دکتر محمود بیگلر معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه به همراه دکتر خسرو صادق نیت رئیس مجتمع با حضور درمجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) از زیرساخت‌ها و تجهیزات  بخش‌های مختلف این مرکز  خصوصاً تخت‌های ویژه و امکانات آن‌ها در موج چهارم کرونا  بازدید کردند.
با توجه به موج جدید کرونا و لزوم  تجهیز  بخش‌های ویژه برای خدمات‌دهی به مراجعه کنندگان، این بازدید به‌منظور تجهیز زیرساخت لازم برای تبدیل بخش‌های مختلف این مرکز  به بخش مراقبت‌های ویژه صورت پذیرفت.
در موج جدید کرونا، تخت‌های درمانی در مراکز درمانی با سرعت زیادی در حال پر شدن است و لزوم استفاده از تجهیزات  و خدمات تخت‌های ویژه از اولویت‌های مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره) است و این بازدید در این همین  راستا و  به دعوت دکتر صادق نیت صورت پذیرفت.
توضیح این‌که در این بازدید، محمود معصومی معاون پشتیبانی، مهندس سورکی مدیر برنامه‌ریزی منابع مالی و پایش عملکرد ، امیرحسین امر الهی مدیر منابع انسانی، مهندس رضا قدیم خانی مسئول دفتر فنی مجتمع و جمعی از مسئولین مجتمع حضور داشتند.

شهره  بیات
تهیه کننده:

شهره بیات

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *