محتوای خبری مجتمع بیمارستانی امام خمینی

بازدید معاون درمان وزارت بهداشت و رئیس امور سلامت و رفاه اجتماعی سازمان برنامه ‌وبودجه با همراهی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران از پروژه بزرگ مهدی کلینیک و پروژه پارکینگ طبقاتی مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)

دکتر قاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت ، دکتر رضا عوض پور رئیس امور سلامت و رفاه اجتماعي سازمان برنامه‌وبودجه و دکتر عباسعلی کریمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران از پروژه بزرگ مهدی کلینیک و پروژه پارکینگ طبقاتی مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، صبح روز شنبه 29 شهریورماه 99دکتر جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت، دکتر رضا عوض پور رئیس امور سلامت و رفاه اجتماعي سازمان برنامه‌ وبودجه و با همراهی دکتر عباسعلی کریمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران و جمعی از مسئولین دانشگاه، مجتمع و اعضای هیات مدیره مهدی کلینیک از پروژه‌ مهدی کلینیک وپروژه پارکینگ طبقاتی مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) به ‌منظور بررسی مراحل پیشرفت، بازدید جامعی را به عمل آوردند.
معاون درمان وزارت بهداشت ، مهدی کلینیک را پروژه‌ای مهم در سطح کلان‌شهر تهران دانست و گفت: این پروژه می‌تواند  با توجه به پتانسیلی  که دارد  به بیماران نیازمند سراسر  کشور خدمات درمانی خوب و مطلوبی  را ارائه دهد.
وی در ادامه قول‌های مساعدی در خصوص روند پیشرفت پروژه‌های مهدی کلینیک و پارکینگ طبقاتی مجتمع  و سرعت بخشیدن به آن‌ها و همچنین راهکارهایی جهت رفع مشکلات آنها  ارائه داد.
توضیح اینکه پروژه مهدی کلینیک با هزار تخت بیمارستانی بزرگ‌ترین پروژه بهداشت و درمان کشور پس از انقلاب  است که باهدف بهبود ارائه خدمات پزشکی و بهداشتی درمجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) در دست‌ساخت می باشد ، با توجه به اینکه دانشگاه علوم پزشکی تهران از ظرفیت‌های علمی پژوهشی وسیعی در حوزه  آموز ش پزشکی کشور برخوردار است افتتاح این  پروژه عظیم گامی مهم در حوزه بهداشت و سلامت کشور خواهد بود .
و همچنین پروژه پارکینگ طبقاتی مجتمع بیمارستانی امام خمینی با 35570 متر زیربنا و گنجایش ۹۵۲ خودرو دارای نه طبقه در ضلع غربی و هشت طبقه در ضلع شرقی و از طرح‌های مهم دانشگاه و مجتمع است که می تواند تاثیر به سزایی در آسایش و رفاه پرسنل و مراجعین به این مجتمع داشته باشد. این پروژه نیز در مراحل پایانی خود می باشد .
دکتر خسرو صادق نیت رئیس مجتمع، دکتر طالبیان مشاور اجرایی معاون درمان وزارت بهداشت، دکتر بیگلر معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی دانشگاه،  دکترچتروزمدیر امور مالی دانشگاه، مهندس مکری مسئول دفتر فنی دانشگاه و دکتر علی اعتمادیان مدیرعامل موسسه محب سلامت مهدی در این بازدید حضور داشتند.

کلمات کلیدی
شهره  بیات
تهیه کننده:

شهره بیات

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *