محتوای خبری مجتمع بیمارستانی امام خمینی

بازدید هیئت اعزامی از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره) در سال 1402

جمعی از مسئولان و کارشناسان بیمارستان امام رضا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، از مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره) بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره)، جمعی از مسئولین و کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه روزهای چهارشنبه ۱۰ و پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۲ با حضور در این مرکز، ضمن بازدید از مجتمع با فرایندهای اجرایی به‌ویژه فرایندهای دارویی این مرکز آشنا شدند.
در ابتدای نشست آشنایی، دکتر محمد علی سورکی معاون پشتیبانی مجتمع در سخنانی ضمن خوشامدگویی به مهمانان، تاریخچه و روندهای اجرایی در این مرکز را مرور کرد و با الگو خواندن این مرکز، وسعت، گستردگی و حضور اساتید به‌نام در مجتمع را یکی از دلایل یافتن راهکارهای بدیع و قابل الگوگیری در سطح کشور دانست و مدیریت هوشمند را تنها راه تداوم خدمت در مجتمع خواند.
این بازدید دو روزه با معرفی حضوری فضاها، امکانات و روندهای اجرایی در بیمارستانها و مراکز تشخیصی درمانی مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره) پایان یافت.
امیر رجبی رئیس واحد بهبود کیفیت مجتمع، مهندس سامان خضری نماینده واحد فناوری اطلاعات، دکتر مهدی افشاری‌منش مدیر انبار مرکزی داروخانه و تجهیزات پزشکی مجتمع، شیوا احدپور و مهندس علی عاکف کارشناسان داروخانه ۱۳ آبان از حاضرین در این نشست بودند.

محمد مرزبان
تهیه کننده:

محمد مرزبان

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *