محتوای خبری مجتمع بیمارستانی امام خمینی

بازدید یکی از مسئولان خادمان حرم امام حسین(ع) از انستیتو کانسر مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)

دکتر روح الله میری با اشاره به لزوم جذب کمک‌های خیرین نیک اندیش گفت: باوجود سختی فراوان حفظ مهارت‌های ارتباطی به منظور جذب حداکثری کمک ها برای ارتقای خدمات حتی در سطح کلان نیز ضروری به نظر می‌رسد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم‌ پزشکی تهران مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره)، عبدالکریم کربلایی از مسولین خادمان حرم امام حسین (ع)، که مشتاق به همکاری برای کمک به تجهیز ساختمان جدید انستیتوکانسر است سه‌شنبه ۴ مهر ۱۴۰۲ با حضور در دفتر مدیریت آن ساختمان با قائم مقام ریاست مجتمع در انیستیتوکانسر دیدار کرد و علاوه بر گفتگو برای برنامه‌ریزی جذب نیکوکاران بین‌المللی عرصه سلامت، پرچم منقش به نام امام حسین(ع) را به این مرکز درمانی اهدا کرد.
 این پرچم متبرک که در ایام اربعین در ضریح امام حسین بوده است، بعنوان حسن آغاز همکاری‌های انسان‌دوستانه حرم اباعبدالله و مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) برای جذب کمک نیکوکاران سلامت بین‌المللی به این مرکز اهدا شد.
در حاشیه این نشست، دکتر روح الله میری با اشاره به لزوم جذب کمک‌های خیرین نیک اندیش در عرصه سلامت برای ارتقای خدمت رسانی گفت: علیرغم سختی فراوان حفظ مهارت‌های ارتباطی به منظور جذب حداکثری کمک ها حتی در سطح کلان نیز ضروری به نظر می‌رسد.

محمد مرزبان
تهیه کننده:

محمد مرزبان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *