محتوای خبری مجتمع بیمارستانی امام خمینی

بخش های مدیکال آنکولوژی زنان و مردان ساختمان دکتر نفیسی انستیتو کانسر مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره) افتتاح شد

با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران بخش های مدیکال آنکولوژی زنان و مردان ساختمان دکتر نفیسی انستیتو کانسر مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره) راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره)، به مناسبت ولادت با سعادت حضرت علی (ع) این بخش ها چهارشنبه چهارم بهمن 1402 با حضور دکتر حسین قناعتی رئیس دانشگاه، دکتر سید حسن اینانلو رئیس مجتمع ، معاونان و جمعی از اساتید و مسئولان این مرکز افتتاح شد.
در ابتدا رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران ضمن تبریک ولادت حضرت علی (ع) ، روز پدر و مرد به قرائت شعری زیبا در مدح این امام بزرگوار پرداخت.
وی در ادامه با بیان این مطلب که با تغییر نگاه می توانیم مسائل و چالش ها را مرتفع کنیم گفت: در واقع هر خدمتی که در کشور انجام می شود چه خوب و بد همه به نوعی در آن شریک هستیم و باید نگاهمان را به مسائل تغییر دهیم تا مشکلات مرتفع شود.
دکتر قناعتی با بیان این مطلب که نباید به مسائل نگاه طلبکارانه داشت گفت: کشور بعد از انقلاب جمهوری اسلامی ایران در این 44 سال با وجود همه بحران ها در همه زمینه ها بسیار پیشرفت داشته، مشکلاتی هم وجود دارد که اگر ما در هر موقعیت و جایگاه مسئولیت پذیر باشیم و نگاه خود را به مسائل تغییر دهیم مشکلات حل خواهند شد.
وی تصریح کرد: با همه ادله قلبی و شهودی می توانم بگویم خدمت کردن در مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) به مانند آن است که پای خود را در ملایکه الله قرار می دهیم و این مرکز درمانی بزرگ پر از فرصتی است تا مسئولان، اساتید و پزشکان بتوانند از آن در راستای کمک به بیماران و مراجعان بهره مند شوند.
در ادامه دکتر اینانلو رئیس مجتمع ضمن تبریک ولادت حضرت علی (ع)، روز پدر و مرد گفت: امروز خوشبختانه ساختمان نفیسی که جز ساختمان های ارزشمند مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) است افتتاح و به چرخه خدمت رسانی به بیماران وارد شده است.
وی افزود: این بخش با 54 تخت بستری ویژه بیماران سرطانی که نیاز به کموتراپی دارند اختصاص پیدا کرده است .
دکتر سورکی معاون پشتیبانی مجتمع گفت: با توجه به افتتاح بیمارستان حضرت مهدی (عج) وانتقال برخی از بخش به این مرکز درمانی بزرگ، تلاشمان براین است تا با کمک ریاست محترم دانشگاه و تامین منابع مالی، تجهیزات و نیروی انسانی بتوانیم این بخش ها را به چرخه خدمت رسانی در مجتمع وارد کنیم .
در ادامه دکتر میری رئیس انستیتو کانسر مجتمع توضیحاتی در خصوص تاریخچه ساختمان نفیسی مجتمع ارائه کرد و گفت: در واقع ساختمان نفیسی مربوط به بخش طب داخلی بود که این بخش به بیمارستان حضرت مهدی (عج) انتقال پیدا کرد و تمام هدفمان بر این بود تا این بخش بازسازی و به بیماران خدمت رسانی شود که خوشبختانه امروز در آستانه ولادت امام علی (ع) بخش های مدیکال آنکولوژی زنان و مردان ساختمان دکتر نفیسی مجتمع مورد بهره برداری قرار گرفت.
همچنین در این جلسه دکتر حریرچی و دکتر امامی به تبیین اهم چالش های حوزه خود درباره کمبود نیروی پرستاری و تجهیزات پزشکی پرداختند.

 
 
 
 
شهره  بیات
تهیه کننده:

شهره بیات

تصاویر