محتوای خبری مجتمع بیمارستانی امام خمینی

برگزاری جشن روز رادیولوژی در مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)

مراسم جشن گرامیداشت روز رادیولوژی با حضور دکتر صادق نیت رئیس مجتمع، دکتر علامه معاون درمان و دکتر قناعتی رئیس بخش رادیولوژی، اعضای هیئت‌علمی و کارکنان بخش‌های مختلف در سالن تصویربرداری مجتمع برگزار شد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، مراسم جشن گرامیداشت روز رادیولوژی با حضور دکتر صادق نیت رئیس مجتمع، دکتر علامه معاون درمان و دکتر قناعتی رئیس بخش رادیولوژی، اعضای هیئت‌علمی و کارکنان بخش‌های مختلف چهارشنبه 30 آبان ماه 97 در سالن تصویربرداری مجتمع برگزار شد.
در این مراسم دکتر قناعتی، ضمن خوش‌آمد گویی، روز رادیولوژی را به همکاران پرتونگار و رادیولوژیست تبریک گفت و به بیان صحبت‌هایی در خصوص علم پرتونگاری پرداخت.
در ادامه دکتر صادق نیت؛ ضمن تبریک روز رادیولوژی، از عملکرد و تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان این واحد قدردانی کرد.
ایشان افزود، مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) را خط مقدم بسیاری از پژوهش‌ها و رخدادهای رادیولوژی است و این را مایه توفیق و افتخار تمامی کارکنان و درمانگران این مرکز دانست.
وی در ادامه گفت: فرصت مناسبی است برای تجلیل از تلاشگران حوزه پرتونگاری و پرتوشناسی که نقش بی‌بدیلی در تشخیص و درمان بیماری‌ها ایفا می‌کنند و علیرغم خطرات ناشی از مواجهه با پرتوهای آسیب‌رسان و کاستی‌های موجود، همچنان بی‌وقفه به خدمت به بیماران و مراجعین این مرکز که غالباً از محرومین جامعه محسوب می‌شوند، می‌پردازند. پویایی و پیشرفت سریع این علم در دو دهه اخیر، دگرگونی عظیمی را در تشخیص و درمان فراهم کرده است.
سپس از 5 نفر بازنشسته بخش رادیولوژی با اهدای لوح تقدیر شد. (مهدی قیاسی، یوسف اسکندری، یوسف دوامی، جواد خدامی، محمد نیک حرف مطهر)
در پایان گروه موسیقی به اجرای زنده موسیقی پرداخت و عکس یادگاری گرفته شد.

کلمات کلیدی
تهیه کننده: