محتوای خبری مجتمع بیمارستانی امام خمینی

برگزاری جلسه معارفه و شروع دوره «مدرسه زمستانی» دانشجویان پزشکی بین الملل مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)

جلسه آشنایی و شروع دوره «مدرسه زمستانی» دانشجویان پزشکی از کشور اوکراین در مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره)، جلسه آشنایی و شروع دوره «مدرسه زمستانی»دانشجویان پزشکی از کشوراوکراین باحضور دکترمحمد رضا صالحی معاون اموردانشگاهی مجتمع، دکترکامران رودینی مدیردفترامور بین الملل و دکتر مژگان رحیمی معاون بین الملل گروه بیهوشی یکشنبه 26 دی 1400 در دفتر معاونت اموردانشگاهی مجتمع برگزار شد.
دکترصالحی معاون اموردانشگاهی مجتمع ضمن خوشامدگویی و معرفی بیمارستان و پتانسیل های آن  به دانشجویان پزشکی که از کشور اوکراین به این مرکز آمده اند گفت: امیدوارم که شما  دانشجویان  بتوانید ازامکانات آموزشی و پژوهشی این مرکز به خوبی بهره ببرید و تجربیات خوبی را در این مجتمع کسب کنید.
سپس دکتر رحیمی دپارتمان بیهوشی مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) و جزییات برنامه  دوره را اعلام کرد.
در ادامه دکتررودینی با اشاره به  امکانات و بخش‌های آموزشی و پژوهشی این مرکز گفت:  امیدواریم که این دوره نقطه عطف و آغازی برای همکاری‌های بیشتر دانشگاه‌ها و بیمارستان‌های آموزشی دو کشور ایران و اوکراین باشد وبتوانیم همکاری‌هایمان  را بیش‌ازپیش  ادامه دهیم.
در پایان دانشجویان  در خصوص نحوه آشنایی خود با دانشگاه علوم پزشکی تهران صحبت کردند.
توضیح اینکه مدرس دوره بیهوشی مدرسه زمستانی درمجتمع  دکتر رحیمی و جمعی از اساتید دیگر رشته بیهوشی بودند.
برنامه مدرسه زمستانی به همت معاونت بین‌الملل دانشکده پزشکی برای دانشجویان بین‌المللی در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران برنامه‌ریزی‌شده است که برنامه دو رشته بیهوشی و طب اورژانس درمجتمع بیمارستانی امام خمینی برگزارمی شود.

شهره  بیات
تهیه کننده:

شهره بیات

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *