محتوای خبری مجتمع بیمارستانی امام خمینی

برگزاری دومین جلسه کارگروه اصلی نسخه‌پیچی و نسخه‌نویسی الکترونیک در مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)

در دومین جلسه هم‌اندیشی مسئولان مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) در خصوص تسریع در تامین تجهیزات سخت‌افزاری، نرم‌افزاری و آموزش اجرای طرح ملی نسخه‌نویسی الکترونیکی در این مرکز، تبادل‌نظر و تصمیم‌گیری شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)،  دومین جلسه کارگروه اصلی نسخه‌پیچی و نسخه‌نویسی الکترونیک چهارشنبه 10 آذر 1400 با حضور دکتر سید علی دهقان منشادی رئیس مجتمع، مهندس محمدعلی سورکی معاون پشتیبانی، دکتر امیرحسین اورندی معاون درمان، دکتر محمدرضا صالحی معاون امور دانشگاهی، پرستو آریاملو مدیر پرستاری، مدیران و مسئولان حوزه‌های پشتیبانی، پرستاری، فناوری اطلاعات و درمانگاه این مرکز در سالن شورای ریاست برگزار شد.
در ابتدا دکتر دهقان رئیس مجتمع ضمن تشکر از زحمات و همکاری معاونان و مدیران مجتمع در خصوص اجرای پروژه نسخه‌نویسی الکترونیک گفت: با توجه به زمان محدود آغاز اجرای پروژه  نسخه‌نویسی الکترونیک ، ضروری است در فرصت باقیمانده  همه واحدها  با تمام توان و بسیج وار همچون زمان بحران کرونا  برای اجرای طرح نسخه‌نویسی الکترونیک همکاری‌های لازم را داشته باشند و  همچنین برنامه‌ریزی‌هایی  برای زیرساخت‌های سخت‌افزاری، نرم‌افزاری و آموزشی  برای گروه‌های مختلف پزشکان، فراگیران و کارکنان را در اسرع وقت انجام دهند.
وی افزود: ممکن است در ابتدای اجرای مراحل عملیاتی طرح  با توجه به ازدحام مراجعان در این مرکز  با چالش‌هایی مواجه شویم که انشا الله با برنامه‌ریزی و مدیریت صورت گرفته  و همکاری و  صبر و تحمل  همکاران بتوانیم از  این فرصت  بزرگ  همچون گذشته سربلند بیرون  آییم.
رئیس مجتمع با اشاره به دستور رئیس محترم جمهور بر عملیاتی شدن طرح نسخه‌نویسی الکترونیک از اول دی‌ماه سال جاری در تمام کشور گفت:  ظرف مدت 1 الی 2 روز آینده  باید تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و همچنین نقشه کار نسخه نویسی الکترونیکی  در درمانگاه‌های مجتمع ارزیابی، تحلیل کارشناسی  ارائه شود.
سپس مهندس سورکی معاون پشتیبانی مجتمع با اشاره به‌سرعت بخشیدن  آماده‌سازی نرم‌افزار HIS برای  طرح نسخه‌نویسی الکترونیک گفت: نرم‌افزار HIS مهمترین بخش در اجرای این طرح است و باید هرچه سریع‌تر  اشکالات  احتمالی موجود در  پیاده‌سازی نرم افزاری  رفع و مراحل کار  اجرایی  شود تا بر اساس آن آموزش لازم صورت گیرد.
در پایان مسئولان مجتمع به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در رابطه با موضوعات مطروحه پرداختند. و این موضوع در دستور کار مسئولان مجتمع قرار گرفت.

شهره  بیات
تهیه کننده:

شهره بیات

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *