محتوای خبری مجتمع بیمارستانی امام خمینی

برگزاری کارگاه آموزشی حمایت از نوزاد تازه متولد شده در مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)

به همت گروه مادر، نوزاد و مامایی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران و با همکاری واحد آموزش دفتر پرستاري مجتمع کارگاه آموزشی حمایت از نوزاد تازه متولدشده در بیمارستان ولی‌عصر (عج) برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، به همت گروه مادر، نوزاد و مامایی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران و با همکاری واحد آموزش دفتر پرستاري مجتمع کارگاه آموزشی حمایت از نوزاد تازه متولدشده با حضور جمعی از کارشناسان مامایی و مراقبین نوزاد بیمارستان‌های تابعه و کارشناسان مامایی مرکز تسهیلات زایمانی حسن‌آباد فشافویه سه‌شنبه 8 مردادماه 98 در بیمارستان ولی‌عصر (عج) برگزار شد.
دکتر بهاره فصیح پور متخصص اطفال و عضو هیئت‌علمی دانشگاه در خصوص اقدامات ضروری در نوزادان نیازمند کمک برای شروع تنفس در دقیقه اول تولد (دقیقه طلایی) و تهویه در نوزادان دارای ضربان قلب طبیعی یا کاهش‌یافته توضیحاتی داد و بر اهمیت کارتیمی در این حوزه اشاره کرد.
لیدا احمدی کارشناس نوزادان معاونت درمان در خصوص آمادگی‌های لازم پیش از تولد نوزاد برای حاضرین توضیح داد و بر لزوم هماهنگی اعضاء تیم احیای حین ارائه خدمات اورژانسی تأکید کرد.
 زهرا تیغ بان کارشناس بخش مراقبت‌های ویژه آن مرکز در خصوص ارتباط با نحوه ارزیابی ضربان قلب، تمرین دقیقه طلایی، ارزیابی حرکت قفسه سینه ارائه کرد و سپس سایر مدرسین سناریوهایی با همکاری شرکت‌کنندگان جهت ارتقاء توانمندی و مهارت مدعوین اجرا کردند.
خبرنگار: شهره بیات

کلمات کلیدی
تهیه کننده: