محتوای خبری مجتمع بیمارستانی امام خمینی

بیست و سومین جلسه تیم رهبری و مدیریت مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) در سال ۱۴۰۱

در جلسه این هفته تیم رهبری و مدیریت مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) ضمن بررسی مسائل و چالش‌های جاری بیمارستان، از زحمات ارزشمند دکتر عباس علی بخشی رئیس پیشین بیمارستان ولیعصر(عج) تجلیل و حکم ریاست جدید این مرکز به دکتر زهرا پناهی اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، بیست و سومین جلسه تیم رهبری و مدیریت این مرکز ‌شنبه 30 مهر ۱۴۰۱ با حضور دکتر سید علی دهقان منشادی رئیس مجتمع، معاونان و مدیران پشتیبانی، درمان و امور دانشگاهی و روسای بیمارستان‌ها در سالن شورای ریاست برگزار شد.
دکتر دهقان با اشاره به بازدید هفته گذشته دکتر رحیم نیا از پروژه‌های مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) گفت: در این بازدید از  پروژه‌های جاری  انستیتو کانسر همچون  موتورخانه  و نصب  دستگاه ورسای HD بازدید به عمل آمد  درواقع  پروژه راه‌اندازی دستگاه ورسای HD  یک کار بزرگ است و  جای بسی تقدیر و تشکر از خیرین و همچنین  تیم رهبری  و مدیریت مجتمع دارد که در این کار بزرگ همیاری کردند و امیدوارم با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده   این پروژه  تا انتهای پاییز وارد چرخه خدمت‌دهی شود .
رئیس مجتمع با اولویت قرار دادن خدمات عمرانی در اورژانس مجتمع گفت: با توجه به ازدحام جمعیت در اورژانس و همچنین ارائه خدمات اورژانسی به بیماران لذا لازم است مسئولین در این زمینه دقت نظر داشته باشند و کلیه خدمات عمرانی در این واحد در اسرع وقت صورت پذیرد.
دکتر دهقان با اشاره به امضای تفاهم‌نامه همکاری مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) با دانشکده توان‌بخشی گفت:  به همت معاونت امور دانشگاهی، تفاهم‌نامه‌ای  همکاری  مبنی بر حضور اعضای هیئت‌علمی و دانشجویان دانشکده توان‌بخشی در این مرکز در خصوص  مباحث درمانی ، آموزشی و پژوهشی امضا شد که حضور این عزیزان در بیمارستان می‌تواند بسیار  کمک‌کننده باشد .
رئیس مجتمع بابیان این مطلب که در همه روز های هفته باید ترخیص انجام شود گفت: در رابطه با حل مشکل  کمبود تخت در بخش ها  نیازبه یک کار عملیاتی است و باید علت آن مشخص شود و همچنین  بررسی  و پایش های لازم صورت گیرد   و برای آن مکانیسمی تعریف شود  تا  اساتید و دستیاران ارشد  در مرکز حضور فعال داشته باشند و در همه روز های هفته ترخیص انجام شود و همچنین همکاری های لازم در رابطه با  ICU  و مشاوره ها انجام شود .
در ادامه دکتر اورندی با اشاره به  کمبود تخت در مجتمع گفت: با توجه به ازدحام مراجعان  ما در یک سیکل معیوب قرار گرفتیم که نمی شود آن را قطع کرد در واقع ترخیص های ما در روز های پایانی هفته  و تعطیلات به خوبی انجام نمی شود و باعث کمبود تخت در بخش ها می شویم  که در این راستا باید بازبینی ها و مداخلاتی صورت گیرد تا این مشکل هر چه سریعتر  مرتفع شود.درادامه برخی از اعضای تیم رهبری و مدیریت مجتمع  پیشنهادهایی  در   زمینه ترخیص بیماران در روز های پایانی هفته  و تعطیلات   ارائه کردند.
 در بخش دیگر جلسه  دکتر افضلی مقدم رئیس بخش اورژانس مجتمع  به تبیین  توضیحاتی در خصوص اهم مشکلات  و چالش‌های اورژانس  پرداخت و خاطرنشان کرد: دیدگاه مسئولین مجتمع و دانشگاه به اورژانس باید اورژانسی  باشد و حل مشکلات آن  باید  در اولویت قرار گیرد .

تودیع و معارفه روسای پیشین و جدید بیمارستان ولیعصر (عج)

در ادامه بیست و سومین نشست تیم رهبری و مدیریت مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) دکتر دهقان به ویژگی های اخلاقی دکتر علی بخشی  پرداخت و گفت: دکتر علی بخشی سال‌های سال با سعه‌صدر و مهربانی در مجموعه فعالیت داشتند من خودم را همواره شاگرد ایشان می‌دانم و افتخار می‌کنم در زمان معاونت درمان و ریاست مجتمع  در  کنار این استاد برجسته  تجربه‌های خوبی را به دست آوردم .
وی افزود: دکتر علی بخش در مدت 9 سال زحمات بسیاری را برای بیمارستان ولیعصر(ع)  و مجتمع کشیدند و بازوی کمک‌کننده ما در حوزه مدیریت بودن که امیدوارم این روند همچنان ادامه‌دار باشد و همچنین از دکتر پناهی به خاطر قبول  این مسئولیت مهم تقدیر و تشکر می‌کنم.
 دکتر علی بخشی  رئیس پیشین بیمارستان ولیعصر (عج) ضمن تشکر از همه گفت: اگر کاری در بیمارستان ولیعصر انجام‌شده درواقع وظیفه من بوده و برای دکتر پناهی آروزی بهترین‌ها و موفقیت  را دارم.
دکتر پناهی رئیس جدید بیمارستان ولیعصر(عج) گفت: از تیم مدیریتی  مجتمع به خاطر اعتمادشان به من تشکر می‌کنم و امیدوارم در انجام امور بتوانم این اعتماد را به‌خوبی پاسخ دهم وی افزود: استاد علی بخشی همیشه  پاسخگو به مسائل  بودند انشا الله  در ادامه مسیر همچنان بتوانیم از کمک‌ها و یاری  ایشان بهره ببریم.
دکتر میری با اشاره به مهم‌ترین ویژگی‌های  اخلاقی استاد علی بخشی گفت: من شاگرد استاد علی بخشی هستم و خواهم بود.  من همیشه از رهنمودهای  مشوقانه و خیرخواهانه ایشان   در همه زمینه‌ها استفاده  کردم  وی سخنانش را با تقدیم شعری  زیبا از مولانا به دکتر علی بخشی  پایان داد.

«ای سرو روان باد خزانت مرساد    جز رحمت و جز راحت جانت مرساد»

در ادامه هریک از اعضای تیم رهبری و مدیریت از خصوصیات اخلاقی و رفتاری دکتر علی بخشی  سخنانی گفته و ضمن قدردانی از خدمات ارزشمند دکتر علی بخشی در دوران مسئولیتش، انتصاب دکتر پناهی  به‌عنوان رئیس جدید بیمارستان ولیعصر(عج) را تبریک گفتند.
در این جلسه دکتر سید علی دهقان منشادی رئیس مجتمع، مهندس محمدعلی سورکی معاون پشتیبانی، دکتر امیرحسین اورندی معاون درمان، دکتر محمدرضا صالحی معاون امور دانشگاهی، دکتر علیرضا کاظمینی رئیس بیمارستان امام خمینی (ره)، دکتر سید روح‌الله میری رئیس انستیتو کانسر، دکتر زهرا پناهی سرپرست رئیس بیمارستان ولی‌عصر (عج)، دکتر سید حسن اینانلو مدیر نظارت بر درمان، پرستو آریاملو مدیر پرستاری، دکتر علی اعتمادیان مشاور امور توسعه، دکتر نوید مقدم سرپرست مدیریت فناوری اطلاعات، محمدحسین امراللهی مدیر منابع انسانی، احد اکرمی سرپرست مدیریت  خدمات پشتیبانی، مهندس رسولی سرپرست مدیریت دفتر فنی، امیر رجبی رئیس دفتر ریاست و مسئول بهبود کیفیت از اعضای تیم رهبری و مدیریت و دکتر محمد افضلی مقدم رئیس بخش اورژانس و صد خسروی سوپروایزراورژانس به‌عنوان مهمانان  ویژه جلسه این هفته حضور داشتند.

 

شهره  بیات
تهیه کننده:

شهره بیات

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *