محتوای خبری مجتمع بیمارستانی امام خمینی

بیست و یکمین جلسه تیم رهبری و مدیریت مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) در سال 1400 برگزار شد

در آخرین جلسه امسال تیم رهبری و مدیریت مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) در خصوص برنامه ریزی های انجام شده ایام نوروز در سالل 1401 و همچنین مشکلات فراگیران پرستاری این مرکز بحث و تبادل‌نظر شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، بیست و یکمین جلسه تیم رهبری و مدیریت این مرکز شنبه 21 اسفند 1400 با حضور دکتر سید علی دهقان منشادی رئیس مجتمع، معاونین و مدیران پشتیبانی، درمان و امور دانشگاهی و روسای بیمارستان‌ها در سالن شورای ریاست برگزار شد.
دکتر دهقان ضمن تبریک پیشاپیش  سال جدید و با اشاره به آخرین جلسه تیم مدیریت و رهبری مجتمع در سال 1400  گفت: امیدوارم که به لطف خدا و با   انرژی ، توان و روحیه بیشتر بتوانیم  در سال جدید خدمات بهتری  را نسبت به سال قبل  برای مراجعان رقم بزنیم.
وی در ادامه ضمن تشکر از زحمات  همه واحد های مختلف  به ویژه تیم مدیریت و رهبری مجتمع  در  شش ماه  گذشته گفت: از همه حوزه های  مختلف در سطح مجتمع که در این شش ماه  همه تلاششان را کردند و من را تنها نگذاشتند تشکر می کنم  و امیدوارم  که در سال جدید با برنامه ریزی های جدید،  مجتمع مسیر خودش را در محور های مختلف بیش از پیش جلو ببرد و به اهداف غایی و نهایی خود برسد.
رئیس مجتمع  با اشاره به  مشکلات موجود  فراگیران در مجتمع  گفت: با وجود کمبود فضا در سطح مجتمع ولی باید  بررسی های لازم در خصوص  ایجاد فضای استراحت مناسب  با تجهیزات لازم برای فراگیران  در نظر گرفته شود.
وی افزود:  سامانه رزرواسیون غذا در مجتمع  باید با قدرت پیش رود و ممکن است در اول کار با چالش‌هایی مواجه شویم که با همراهی خوب  همکاران این مسائل به‌تدریج رفع خواهد شد.
رئیس مجتمع با اشاره به اینکه  آموزش از اولویت های اصلی مجتمع  است گفت: باید بستری فراهم شود  که فراگیران پرستاری همچون دیگر گروه‌های پزشکی  بتوانند  با همکاری روسای بخش‌ها از همه فضاهای آموزشی این مرکز استفاده کنند.
در ادامه دکتر صالحی با اشاره به حضور کارورزان پرستاری درمجتمع و مشکلات این حوزه به‌ویژه در شیفت‌های عصر و شب گفت: با توجه به اینکه حضور کارورزان پرستاری در این مرکز  هم ازلحاظ آموزشی و هم درمانی مفید و باارزش است باید مشکلات این گروه ازجمله پاویون ،  غذا و.. مهم باشد و  چالش‌های آن‌ها  هر چه سریع‌تر مرتفع و خدماتی همچون گروه پزشکی  برای فراگیران پرستاری در نظر گرفته شود.
در بخش دیگری از این جلسه دکتر اورندی معاون درمان مجتمع گزارشی از برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده  برای ایام نوروز سال 1401 مجتمع ارائه کرد.
در این جلسه دکتر سید علی دهقان منشادی رئیس مجتمع، مهندس محمدعلی سورکی معاون پشتیبانی، دکتر محمدرضا صالحی معاون امور دانشگاهی، دکتر امیرحسین  اورندی معاون  درمان ، دکتر علیرضا کاظمینی رئیس بیمارستان امام خمینی (ره)، دکتر عباس علی بخشی رئیس بیمارستان ولی‌عصر(عج)، دکتر سید روح‌الله میری رئیس انستیتو کانسر، دکتر سید حسن اینانلو مدیر نظارت بر درمان، دکتر نوید مقدم سرپرست مدیریت فناوری اطلاعات، پرستو آریاملو مدیر پرستاری،  احد اکرمی سرپرست مدیریت خدمات پشتیبانی و امیر رجبی رئیس دفتر ریاست و مسئول بهبود کیفیت از اعضای تیم رهبری و مدیریت مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) حضور داشتند.

شهره  بیات
تهیه کننده:

شهره بیات

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *