محتوای خبری مجتمع بیمارستانی امام خمینی

جشن میلاد امام زمان (عج ) در مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) برگزار شد

به مناسبت میلاد حضرت ولی‌عصر(عج) مراسم جشنی به‌صورت مجازی در مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، به مناسبت نیمه شعبان و میلاد حضرت ولی‌عصر(عج)، مراسم جشنی با حضور دکتر خسرو صادق نیت رئیس مجتمع، معاونان و جمعی از مسئولان مجتمع، چهارشنبه 20 فروردین 99 در سالن شورای ریاست تدارک دیده شد که از طریق ویدئوکنفرانس انعکاس یافت.
در ابتدای این مراسم، دکتر سید رضا رئیس کرمی معاون امور دانشگاهی مجتمع، ضمن تبریک ولادت با سعادت مهدی موعود(عج) این مراسم را یادآور خاطرات خوب دوران کودکی دانست و افزود: به همت معاونت فرهنگی دانشگاه و شورای فرهنگی مجتمع و با توجه به همه‌گیری کرونا و ضرورت کاهش هرگونه تجمعی که باعث افزایش شیوع این بیماری می‌شود، امسال این مراسم به‌صورت مجازی از طریق ویدئوکنفرانس برگزار شد.
در ادامه، دکتر صادق نیت رئیس مجتمع، ضمن تبریک میلاد امام زمان (عج ) گفت: امیدوارم برگزاری این مراسم کمکی برای روحیه بخشیدن به کسانی باشد که عزیزان خود را در این ایام به علت ابتلا به  کرونا از دست داده‌اند.
وی افزود: همان‌طور که در ایام اخیر شاهد کاهش ابتلای مردم به این بیماری و عوارض ناشی از آن بودیم، امیدوارم روزهای آینده نیز روزهای بهتری برای هم‌وطنانمان باشد.
دکتر صادق نیت با اشاره به تقارن سال جدید با میلاد امام زمان (عج) گفت: امیدوارم این روز گرامی و برکت حاصل از آن، سرمنشأ ادامه روند کاهنده این بیماری همه‌گیر باشد و در این میان، آرزوی سلامتی و موفقیت برای همه عزیزان داریم.
در ادامه محمود اشتیاقی و جواد رنجبری کارشناسان فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران و از مداحان اهل‌بیت (ع) عصمت و طهارت در مقام و منزلت امام زمان(عج) به مدیحه‌سرایی پرداختند.
توضیح این‌که به مناسبت جشن میلاد منجی عالم بشریت آقا امام زمان (عج)، شیرینی در میان کارکنان تمامی بخش‌های مجتمع توزیع شد.

شهره  بیات
تهیه کننده:

شهره بیات

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *