محتوای خبری مجتمع بیمارستانی امام خمینی

جلسه ارزیابی مانور دورمیزی رزمایش شهدای خدمت و سلامت در مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) برگزار شد

هم اندیشی اعضای اصلی تیم فرماندهی بحران مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) با هدف بررسی نقاط قوت و ضعف مانور دورمیزی رزمایش شهدای خدمت و سلامت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، در پی برگزاری مانور دور میزی رزمایش شهدای خدمت و سلامت که با هماهنگی سازمان اورژانس کشور و مشارکت 20 دستگاه اجرایی و سازمان امدادی ازجمله دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران، ایران، شهید بهشتی و البرز سه‌شنبه 21 دی 1400 در این مرکز برگزار شد به همین منظور جلسه ارزیابی این مانور دورمیزی با حضور دکتر سید علی دهقان منشادی رئیس مجتمع و اعضای اصلی چارت بحران چهارشنبه 22 دی 1400 باهدف بررسی ظرفیت‌ها و پاسخ به شرایط بحرانی در سالن شورای ریاست برگزار شد.
در این جلسه ضمن ارزیابی مانور دورمیزی رزمایش شهدای خدمت و سلامت نقاط قوت و ضعف این مانور، مشکلات و موانع موجود در بحران‌ها و همچنین چارت و اعضای اصلی بحران موردبحث و بررسی قرار گرفت.
دکتر دهقان شناسایی و خود ارزیابی خطرات و کنترل و آمادگی در مقابل هرگونه شرایط بحرانی احتمالی را امری ضروری دانست.
رئیس مجتمع با اشاره به مانور دورمیزی رزمایش شهدای خدمت و سلامت گفت: هدف از انجام مانور دورمیزی، تمرین و ارزیابی توانمندی‌های افراد است و با توجه به پتانسیلی که مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) دارد می‌تواند این مرکز الگوی خوبی برای دانشگاه و حتی کشور باشد.
وی بر لزوم برگزاری مانورهایی با سناریوهای احتمالی و دادن آموزش‌های مستمر به اعضا اصلی چارت بحران و مشخص شدن دقیق شرح وظایف اعضا در راستای ارتقای کمی و کیفی مهارت‌ها و ظرفیت‌های موجود مجتمع تأکید کرد.

شهره  بیات
تهیه کننده:

شهره بیات

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *