محتوای خبری مجتمع بیمارستانی امام خمینی

جلسه اسفندماه شورای فرهنگی مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) برگزار شد

در جلسه شورای فرهنگی مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) در خصوص نحوه برگزاری مناسبت‌های ملی و بین‌المللی سه‌ماهه اول سال 1401 تبادل‌نظر شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، جلسه شورای فرهنگی مجتمع دوشنبه 2 اسفند 1400 با حضور دکتر محمدرضا صالحی معاون امور دانشگاهی، مهندس محمدعلی سورکی معاون پشتیبانی، دکتر محمدرضا عباسی هیئت‌علمی گروه نفرولوژی، دکتر مریم عدالتی فرد هیئت‌علمی گروه ریه، پرستو آریاملو مدیر پرستاری، مصطفی مرادی دلیر مسئول روابط عمومی، غلامرضا نعمانی پور رئیس امور عمومی معاونت امور دانشگاهی و سایر اعضا در سالن شورای معاونت امور دانشگاهی برگزار شد.

دکتر صالحی با اشاره به برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و اعیاد اخیر در مجتمع گفت: مراسم‌های فرهنگی امسال به دلیل موج‌های کووید 19 و ضرورت لغو تمامی تجمعات با توجه به این‌که خود ما به‌عنوان متولیان اصلی رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری‌های فیزیکی هستیم نسبت به سال‌های پیش از کرونا همراه با محدودیت‌هایی و درعین‌حال با رعایت شئونات درخور این ایام بزرگ برگزار شد. از این میان می‌توان به مراسم باشکوه یادمان ورود امام خمینی (ره) به مجتمع در ایام دهه مبارکه فجر با حضور وزیر محترم بهداشت و تجلیل از شهید عزت الملوک کاووسی دانشجوی پزشکی دانشگاه که 22 بهمن 1357 به شهادت رسید و در این مرکز به خاک سپرده شد، یادکرد.

وی در ادامه تصریح کرد: در حوزه فرهنگی به‌جای حرکت‌های کلاسیک نمادین و زودگذر باید به اقدامات اثرگذار و ماندگار فکر کنیم. به‌عنوان‌مثال سردار سلیمانی خیلی کم در مدیا حضور داشت ولی حضور همیشگی ایشان در میدان یکی از علل برجستگی و مانایی شخصیت سردار سلیمانی در بین مردم است.

دکتر عباسی بابیان این نکته که در دهه اخیر آسیب‌های جدی به باورهای نسل جوان کشور واردشده است تاکید کرد: باید برای احیای ارزش‌ها و باورهای ملی و معنوی جوانان مجتمع تلاش کنیم. اگر هر یک از ما وظیفه خودمان را به‌درستی انجام دهیم بزرگ‌ترین خدمت را به شهدا کرده‌ایم.

 

نجمه باهو
تهیه کننده:

نجمه باهو

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *