محتوای خبری مجتمع بیمارستانی امام خمینی

جلسه هماهنگی توسعه وب‌سایت مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)

با حضور مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران جلسه هماهنگی توسعه وب‌سایت مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، جلسه هماهنگی توسعه وب‌سایت مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) با حضور دکتر سید علی دهقان منشادی رئیس مجتمع، دکتر ماشاءاله ترابی مدیر روابط عمومی دانشگاه، مهندس سارا نعیمی رئیس اداره اطلاع‌رسانی الکترونیک دانشگاه، دکتر امیرحسین اورندی معاون درمان، مهندس محمدعلی سورکی معاون پشتیبانی، پرستو  آریاملو مدیر پرستاری، مصطفی مرادی دلیر مسئول روابط عمومی، غلامرضا نعمانی پور مدیر امور عمومی معاونت امور دانشگاهی مجتمع و سایر اعضا چهارشنبه 8 تیر 1401 در سالن شورای  ریاست برگزار شد.
دکتر ترابی مدیر روابط عمومی دانشگاه با اشاره به یکپارچه‌سازی و توسعه وب‌سایت‌های دانشگاه گفت: متأسفانه  دربسیاری از  وب‌سایت‌های دانشگاه  با یک موضوعی مواجه هستیم  که وقتی  وارد سایت  آن مرکز می‌شویم  هیچ تعلق و ارتباط با دانشگاه  وجود ندارد و این مسئله  در سطح  همه مراکز تحقیقاتی ،معاونت‌ها ، بیمارستان‌ها و بخش‌های مختلف است  که باید به آن توجه جدی شود.
وی افزود: ما در مبحث وبمتریک با رتبه‌بندی  مواجه هستیم که  وب‌سایت‌ها را هم در گروه دانشگاه  و هم در دیگر موارد در جهان رتبه‌بندی می‌کند و با توجه به مطالعات ، تحقیقاتی و تدابیری که اندیشیده شده  باید تلاش کنیم  تا   رتبه دانشگاه ، بیمارستان‌ها و دیگر مراکز ارتقا پیدا کند و در جایگاه بهتری قرار گیرد.
مدیر روابط عمومی دانشگاه تصریح کرد:یکی از موضوعات مهم نحوه بارگذاری اطلاعات در وب‌سایت‌ها است که می‌توان به رعایت اصول درج اطلاعات و انجام لینک دهی در متن (هایپرلینک  کردن) اشاره کرد و در تلاش هستیم که با یکپارچه‌سازی و توسعه وب‌سایت‌های دانشگاه  محتواهای  تولیدشده در صدر نتایج جستجو مخاطبان قرار گیرد.
دکتر ترابی  با اشاره به رسانه سینا گفت: در واقع رسانه سینا محلی است که واحدهای مختلف اطلاعات  واحد خودشان را در آن محل بارگزاری  می‌کنند و همچنین در این رسانه این  امکان فراهم‌شده است  تا مراکز بتوانند  محل بارگزاری اطلاعات خود  را مشخص کنند.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه  مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) یک مرکز آموزشی، درمانی و پژوهشی است در این وب سایت جدید این مرکز  امکانی  فراهم‌شده است تا تمامی دستاوردهای تحقیقاتی در آن   دیده شود که این امر باعث مرجعیت رسانه می‌شود.
مدیر روابط عمومی دانشگاه در پایان سخنان خود با اشاره به شاخص آلتمتریکس گفت: این رسانه به‌گونه‌ای طراحی‌شده است تا CV اساتید به‌صورت خودکار بارگزاری و به‌روزرسانی شود.
وی تأکید کرد همه مجموعه این فعالیت‌ها نیازمند یک تیم تولید محتوای قوی است.
در ادامه دکتر دهقان رئیس مجتمع  ضمن خیرمقدم به مدیر روابط عمومی دانشگاه،  در رابطه بااهمیت و جایگاه رسانه در زندگی گفت: امروزه رسانه نقش بسیار پررنگی در زندگی فردی و اجتماعی ما دارد و درواقع ما بسیاری از کارهای روزانه‌مان را با سایت‌ها و اپلیکیشن ها انجام می‌دهیم و نشان‌دهنده آن است که جایگاه رسانه در زندگی ما اهمیت بسزایی دارد و ما باید از این ظرفیت به‌درستی استفاده کنیم.
وی افزود: ممکن است بسیاری از  کارها و فعالیت‌هایی که   انجام می‌شود  بازتاب عمومی و اجتماعی آن در نظر گرفته نشود  که توجه به آن از اهمیت بسزایی برخوردار است. 
سپس مهندس نعیمی توضیحاتی در خصوص قسمت‌های مختلف طرح اولیه وب‌سایت مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)را ارائه کرد.
دکتر اورندی معاون درمان مجتمع بر تائید محتواهای انتشاریافته در وب‌سایت مجتمع مرتبط با حوزه‌های تحقیقاتی ، پژوهشی و آموزشی توسط اساتید صاحب‌نظر تأکید کرد.
همچنین در این جلسه مهندس سورکی معاون پشتیبانی مجتمع قول‌های مساعدی در خصوص فراهم‌سازی زیرساخت و بسترهای لازم برای توسعه  وب‌سایت مجتمع داد.
مرادی دلیر مسئول روابط عمومی مجتمع  با اشاره به گستره وسیع این مرکز در حوزه‌های آموزش ، درمان و پژوهش گفت: طرح توسعه وب‌سایت مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) یک فرصت طلایی است و تیم روابط عمومی مجتمع با همکاری روسای محترم بخش‌ها، اساتید ، معاونت‌ها و دفتر پرستاری  و دفتر فن آوری اطلاعات مجتمع  همه تلاشش را خواهد کرد تا وب‌سایت جدید مجتمع هر چه سریع‌تر به‌روزرسانی وپیاده سازی شود.
وی در ادامه اشاره کرد : مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) بزرگترین مرکز درمانی کشور می باشد که بالاترین حجم ارائه خدمات به بیماران ،تعداد کارکنان و اعضای هیات علمی را دارا می باشد  و با اضافه شدن ظرفیت های  مهدی کلینیک  و بیمارستان 600 تختخوابی کانسر باید نگاه ویژه‌ای به آن داشته باشیم  و نیازسنجی و چالش‌های آن  در زمینه سایت ، اطلاع رسانی  و همچنین تعامل اجتماعی موردبحث و بررسی دقیق تر  قرار گیرد.

شهره  بیات
تهیه کننده:

شهره بیات

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *