محتوای خبری مجتمع بیمارستانی امام خمینی

جلسه گزارش عملکرد چهارساله مجمع خیرین مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) برگزار شد

دکتر دهقان گفت: به‌منظور تقویت مجمع خیرین مجتمع از تمام ظرفیت‌ها استفاده خواهیم کرد.

به گزارش روابط عمومی  دانشگاه علوم پزشکی تهران مجتمع بیمارستانی امام خمینی  (ره)، دوشنبه 27 دی 1400 جلسه  گزارش عملکرد چهارساله مجمع خیرین مجتمع با حضور  دکتر سید علی  دهقان منشادی رئیس مجتمع ، مهندس محمدعلی  سورکی معاون پشتیبانی، دکتر حریری، دکتر عباسی ، دکتر سید علی مؤمنی مدیر امور پژوهشی و فناوری ، دکتر حبیب اله محمود زاده رئیس انستیتو کانسر، حاج‌آقا رضایی و سید ابراهیم میر خانی مسئول مجمع خیرین سلامت حضور داشتند.
دکتر دهقان  ضمن تشکر از  زحمات خیرین که طی  سال‌های  گذشته خدمات شایانی به این مرکز کرده‌اند،  به اهمیت تقویت مجمع خیرین مجتمع و همچنین استفاده از تمامی ظرفیت‌ها در راستای جلب کمک خیرین به این مرکز  و بر اضافه شدن اعضا و تعیین هیئت‌مدیره جدید تأکید کرد.
در ادامه میر خانی گزارشی از عملکرد چهارساله مجمع خیرین مجتمع در حوزه ساخت‌وساز همراه سراها و همچنین اهمیت آن‌ها در خدمت‌رسانی به مردم، میزان  پیشرفت پروژه‌های بزرگ ازجمله  540تختخوابی انستیتو کانسر، ساختمان LDR و آشپزخانه صنعتی، کمک‌های خیرین در دوران کرونا ، بازسازی بخش‌های درمانی و خرید تجهیزات پزشکی و غیرپزشکی به این مرکز را ارائه کرد.
سپس دکتر محمود زاده به ساخت بونکرهای مجتمع و تقویت بخش رادیوتراپی انستیتو کانسر به‌عنوان قطب سرطان ایران اشاره کرد و خرید تجهیزات High-Tech برای این مرکز را ضروری دانست.
دکتر باقری اهمیت کمک به بیماران را حتی در وسایل و ملزوت مصرفی و هتلینگ بیمارستان ضروری خواند و گفت:  کمک‌های خیرین به بیماران محدود به تجهیزات گران‌قیمت نمی‌باشد.
دکتر ابطحی استفاده از ظرفیت خیرین خارج از کشور را دارای اهمیت دانست و افزود: پتانسیل خیرین خارج از کشور برای مجتمع بسیار عظیم است و امیدواریم که با کمک‌های خیرین  بتوانیم بسیاری از مشکلات و موانع این مرکز را مرتفع سازیم.
دکتر عباسی و دکتر مؤمنی عضویت و حضور در این مجمع را افتخار دانستند.
رضایی با اشاره به تهیه لیست نیازهای مجتمع و همچنین اولویت‌بندی نیازها ، بر به‌کارگیری خیرین مرتبط با هر حوزه تأکید کرد.

شهره  بیات
تهیه کننده:

شهره بیات

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *