محتوای خبری مجتمع بیمارستانی امام خمینی

دفاع از پایان نامه دستیاری تخصصی کودکان با زبان انگلیسی در مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)

دفاع از پایان نامه دستیاری تخصصی کودکان به زبان انگلیسی با حضور داوران بین المللی از دانشگاه سلیمانیه عراق در مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)،  چهارشنبه 21 مهر 1400 دفاع از پایان نامه دستیاری تخصصی کودکان به زبان انگلیسی با حضور داوران بین المللی از دانشگاه سلیمانیه عراق  برگزار شد.
پایان نامه بین المللی با موضوع Cytopenia in Children with Congenital Heart Disease 2015-2020(بررسی شیوع سایتوپنی در کودکان با بیماری مادرزادی قلبی از سال 1394 لغایت 1399) توسط دستیار کودکان دکتر هانیه محمدی ، اساتید راهنما و مشاور دکتر بهزاد محمدپور و دکتر نیما رضائی و اساتید داور دکتر کمپانی و دکتر آقائی مقدم و با حضور داور بین المللی از کشور سلیمانیه و قاهره دکتر Aso Fark مدیر گروه کودکان دانشگاه سلیمانیه در فضای اسکای روم بخش کودکان بیمارستان ولیعصر در طبقه دوم اورژانس ولیعصر (عج) برگزار شد.
 هدف از این پایان نامه بررسی روابط اختلالات هماتولوژیک از جمله نوتروپنی ، ترومبوسیتوپنی و آنمی در کودکان مبتلا به بیماری مادرزادی آسیانوتیک بود که یافته حاصل از آن وجود ارتباز معنادر بین شیوع نوتروپنی و بیماری VSD بود.

شهره  بیات
تهیه کننده:

شهره بیات

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *