محتوای خبری مجتمع بیمارستانی امام خمینی

در راستای کنترل و مدیریت بحران کرونا

دومین جلسه فوق العاده مدیریت بحران مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) در خردادماه برگزار شد

دومین جلسه فوق العاده مدیریت بحران مجتمع با حضور دکتر صادق نیت رئیس مجتمع، دکتر دهقان منشادی معاون درمان و جمعی از روسای بخش های مجتمع و اعضای هیئت علمی گروه های مختلف شنبه 31 خرداد ۹۹ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، دومین جلسه فوق العاده مدیریت بحران مجتمع با حضور دکتر صادق نیت رئیس مجتمع، دکتر دهقان منشادی معاون درمان و جمعی از روسای بخش های مجتمع و اعضای هیئت علمی گروه های مختلف شنبه 31 خرداد ۹۹ برگزار شد.

دکتر صادق نیت رییس مجتمع با اشاره به شرایط خاص پیش آمده در روزهای اخیر و لزوم گرفتن تدابیر ویژه در این شرایط گفت: بدون اتلاف وقت باید تمهیداتی در نظر گرفت تا همزمان با تداوم فعالیت عادی و آموزشی بیمارستان بتوانیم این بحران را به خوبی مدیریت کنیم.

درادامه رییس مجتمع با تاکید بر راه اندازی و تجهیزهر چه سریعتر پروژه مهدی کلینیک و پارکینگ مجتمع گفت: به کمک دانشگاه و وزارتخانه باید هر چه سریعتراین پروژها تکمیل شود تا در پیک احتمالی پاییز است دچار مشکل نشویم.

دکتر دهقان معاون درمان مجتمع به ارائه برنامه پیشنهادی و عملیاتی مجتمع در مدیریت بحران کرونا در سه محور مراجعین سرپایی، بستری عادی و ویژه پرداخت.

افزایش تعداد بخش‌های ICU، جایابی بخش‌های مختلف مجتمع برای بستری بیماران مبتلابه کرونا و مشارکت اساتید گروه مختلف در این زمینه از موضوعات مهمی بود که موردبحث و نتیجه‌گیری قرار گرفت.

دکتر امامی رضوی، دکتر میرزا زاده، دکتر افضلی مقدم، دکتراحمدی نژاد، دکتر میراسکندری، دکتر بیک محمدی و دکتر صالحی نیز در این جلسه به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند.

توضیح این‌که جلسات کمیته بحران مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) روزهای زوج ساعت 13 تا 15 در محل سالن شورای ریاست برگزار می‌شود.

کلمات کلیدی
شهره  بیات
تهیه کننده:

شهره بیات

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *