محتوای خبری مجتمع بیمارستانی امام خمینی

مراسم خوشامدگویی دستیاران فوق تخصصی و فلوشیپ جدید مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)

دکتر دهقان: مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) وارث تلاش‌ تمام عزیزانی است که زندگی خود را وقف خدمت به مردم و توسعه علم و دانش در کشور کرده‌اند

دکتر سید علی دهقان منشادی رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) در مراسم خوشامدگویی دستیاران فوق تخصصی و فلوشیپ جدید این مجتمع گفت: مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) وارث تلاش‌ تمام عزیزانی است که زندگی خود را وقف خدمت به مردم و توسعه علم و دانش در کشور کرده‌اند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)،  شنبه نهم  مهر 1401 مراسم خوشامدگویی دستیاران فوق تخصص و فلوشیپ جدید مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)  با حضور دکتر سید علی دهقان منشادی رئیس مجتمع، مهندس محمدعلی سورکی معاون پشتیبانی، دکتر امیرحسین اورندی معاون درمان، دکتر محمدرضا صالحی معاون امور دانشگاهی، دکتر مرتضی دارایی مدیر امور آموزشی و دانشجویی، دکتر سید علی مؤمنی مدیر امور پژوهشی و فن‌آوری، دکتر کامران رودینی مدیر امور بین‌الملل، دکتر سید محسن احمدی  مدیر تربیت‌بدنی مجتمع و جمعی از اعضای هیئت‌علمی و دستیاران فوق تخصص و فلوشیپ نو ورود  در سالن تصویربرداری این مرکز برگزار شد.
در این مراسم رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) ضمن  خوشامدگویی و معرفی خود  به دستیاران جدید گفت: بنده  دکتر دهقان متخصص عفونی و گرمسیری از سال 1392 به‌عنوان هیئت‌علمی درمجتمع شاغل هستم و همچنین این افتخار رادارم که در  پاندمی کرونا از اواخر فروردین 1399تا اواخر مهر 1400 به‌عنوان معاون درمان مجتمع و اکنون به‌عنوان رئیس مجتمع  مشغول به خدمت هستم .مایه  بسیار خرسندی است که با یاری همه همکاران در تمامی رشته‌های تخصصی توانستیم  در پاندمی کرونا با  بیش از 25 هزار بیمار بستری کرونایی و مراجعه 120 هزار بیمار  در تریاژ این مرکز  افتخار بزرگی را برای این مرکز به دست آوریم.
وی  افزود :به‌واقع  مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) وارث تلاش تمام ‌عزیزانی است که زندگی خود را وقف خدمت به مردم و توسعه علم و دانش در این کشور کرده‌اند و ما وظیفه‌داریم این مسیر را به‌خوبی  ادامه دهیم.
در ادامه دکتر دهقان با بیان این مطلب که تیم مدیریت و رهبری مجتمع  با تمام توان در خدمت کادر پزشکی است گفت: تیم مدیریت و رهبری مجتمع  تمام تلاششان را انجام می دهند تا همه مسائل و چالش‌های حوزه‌های مرتبط با آموزش ، درمان و پژوهش دستیاران را  مرتفع سازند.رئیس مجتمع  با اشاره به اینکه  مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) یک بیمارستان کشوری است گفت: این مرکز یک بیمارستان در شهر تهران نیست بلکه یک بیمارستان کشوری است و بیمارانی که به این مرکز می‌آیند  از اقصی نقاط  کشور هستند و این مرکز برایشان خط آخر درمان محسوب می‌شود.
دکتر دهقان در بخش دیگری از  سخنان خود بیان کرد: مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) یک مکان مقدس است و اینکه بتوانیم دست یک دردمند را بگیریم و به او کمک کنیم بسیار ارزشمند است و باید تمام دستیاران نو ورود در سه حوزه آموزش ، درمان و پژوهش  تمام تلاش خود رابه کار ببرند تا پزشکان حاذق و توانمندی در کشور شوند.
در ادامه دکتر صالحی معاون امور دانشگاهی مجتمع ضمن خیر مقدم به معرفی خود و زیرمجموعه حوزه امور دانشگاهی مجتمع  پرداخت و گفت: امیدوارم عزیزان نو ورود  دوره بسیار خوب و با بهترین کیفیت  آموزشی  در این مرکز بگذرانند  و با کمک خدا و شما عزیزان کیفیت آموزش و پژوهش  بیش‌ازپیش ارتقاء پیدا کند.
مهندس سورکی معاون پشتیبانی مجتمع ضمن  خوشامدگویی و تبریک به دستیاران نو ورود گفت: مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) جزء بزرگ‌ترین بیمارستان‌های کشور است   و با توجه به اینکه در اکثر بیمارستان‌ها حوزه معاونت پشتیبانی وجود ندارد اما این مرکز به خاطر گستردگی و وسعت  نیازمند مدیریت در حوزه‌های  مختلف پشتیبانی  است .سپس وی بخشی از فعالیت‌های حوزه پشتیبانی مجتمع همچون مدیریت منابع مالی و بودجه، نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی   را  شرح داد  و گفت: نقش اصلی معاونت پشتیبانی ، پشتیبانی  سایر معاونت‌ها درزمینهٔ   مالی و ساخت و ساز ،حقوق و دستمزد، تغذیه، خوابگاه ، و...می‌باشد.
معاون پشتیبانی مجتمع بر لزوم مدیریت مصارف و منابع تأکید کرد و گفت: منابع بیمارستان با اقداماتی که پزشکان ثبت می‌کنند احصا می‌شود و در این زمینه باید دستیاران دقت نظر داشته باشند و بر اساس کتاب ارزش نسبی  هر خدمتی که برای بیمار انجام می‌شود حتماً باید توسط اساتید و دستیاران سال 3 به بالا در سیستم ثبت و خوانا بدون خط‌خوردگی باشد.
وی افزود: با توجه به اینکه تعداد مشاوره‌ها در سطح مجتمع بسیار زیاد است  باید حتماً قسمت درخواست‌کننده و پاسخ‌دهنده  مهر استاد و رزیدنت سال 3 به بالا باشد و نکته بعدی مغایرت امضاء است که باید پزشکان به آن  توجه ویژه‌ای داشته باشند.
در ادامه دکتر اورندی معاون درمان مجتمع به معرفی حوزه معاونت درمان و مدیریت نظارت بر درمان مجتمع پرداخت.
وی همچنین به برخی از ویژگی‌های برجسته مجتمع اشاره کرد و گفت: این مرکز بزرگ‌ترین مرکز آموزشی درمانی در کشور، قطب علمی درمان سرطان، انجام پیوندهای قلب، کلیه، کبد و...، اولین مرکز اینترونشنال رادیولوژی، مرکز جامع ارائه خدمت به بیماران هموفیلی و ام اس، بزرگ‌ترین مرکز مراقبت‌های ویژه نوزادان ، دارای استروک سنتر برای پذیرش بیماران سکته مغزی و قلبی و... است.
در بخش دیگری  در این مراسم مدیران حوزه‌های مختلف  امور آموزشی و دانشجویی، پژوهش، بین‌الملل و تربیت‌بدنی این مرکز ضمن معرفی خود گزارش در خصوص حوزه فعالیت خود به دانشجویان ارائه دادند.

 

 

شهره  بیات
تهیه کننده:

شهره بیات

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *