محتوای خبری مجتمع بیمارستانی امام خمینی

دیدار معاون امور مجلس رئیس‌جمهور با مسئولان و جمعی از پرستاران مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)

دکتر سید محمد حسینی: خدمات ارزنده کادر درمان در مهار و کنترل بیماری کرونا مایه مباهات است

دکتر سید محمد حسینی معاون امور مجلس رئیس‌جمهور در نشستی صمیمانه با مسئولان و جمعی از پرستاران مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) خدمات ارزنده کادر درمان در مهار و کنترل بیماری کرونا را مایه مباهات خواند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) عصر سه‌شنبه 23 آذر 1400 دکتر سید محمد حسینی معاون امور مجلس رئیس‌جمهور و هیئت همراه با حضور در جمع از مسئولان و کادر پرستاری این مرکز از زحمات کادر درمان و پرستاران قدردانی کردند.

معاون رئیس‌جمهور خدمات ارزنده کادر درمان و پرستاران در مهار و کنترل بیماری کووید 19 را مایه مباهات خواند و گفت:بر اساس آیات و روایات هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به خلق و گره‌گشایی از کار خلق نیست. امیدوارم کادر درمان کشور با همین روحیه، بانشاط و شادابی و انرژی بیشتر به تلاش خود ادامه دهند. اندک کاری که برای خدمت به مردم و بیماران می‌کنید، یک نگاه مهربان، یک دستگیری ساده تا نجات جان یک انسان دردمند، همه در پیشگاه خدا ثبت و ماندگار می‌شود.

دکتر حسینی در ادامه افزود: اینکه باوجود تحریم‌ها در این مدت کم واکسیناسیون به 110 میلیون رسید کار بسیار بزرگی است. اگر دست‌به‌دست هم دهیم و تلاش کنیم راه‌ها گشوده و هموار می‌شود. الآن همه در تمامی سطوح خدمت از اعضای دولت گرفته تا مجموعه‌ها در حال تلاش و پیگیری کارها هستند و انشالله این زحمات منجر به آثار و برکات خیری برای کشور و مردم می‌شود.

وی همچنین با اشاره به نقش ارزشمند بسیج و حضور داوطلبانه مردم در دوران کرونا گفت: از همه دوستان قرارگاه در جای‌جای کشور تشکر می‌کنم. حضور این عزیزان در کنار کادر درمان مایه دلگرمی بود. حرکت‌هایی ازاین‌دست که کسانی جانشان را برای خدمت به جامعه به خطر می‌اندازند برای کسانی که با معنویت سروکار ندارند قابل‌درک نیست.

رئیس مجتمع در این جلسه ضمن اشاره به محوریت مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) به‌عنوان بزرگ‌ترین مرکز آموزشی درمانی در نظام سلامت کشور گفت: خدا را شاکریم که این مرکز با حدود 1200 تخت فعال در طول تاریخ حیاتش برای ارائه خدمات سلامت به مردم سراسر کشور در تمامی بحران‌ها همواره پیشگام و پیشرو بوده و خواهد بود.

وی همچنین با گزارش مختصری از عملکرد این مرکز در مدیریت پاندمی کرونا افزود: از ابتدای بحران تاکنون با بیش از 100 هزار مراجعه و حدود 19 هزار بستری کووید داشتیم که فقط 30 درصد آن مربوط به تابستان امسال و پیک پنجم بود، ما و همکارانمان در این مجتمع افتخار این را داریم که پاسخگوی همه مراجعان خود در این مدت بودیم. با همه سختی‌ها، کادر درمان باجان و دل ایستاده‌اند و این ایستادگی و استقامت عشق می‌خواهد.

دکتر دهقان با یادآوری اولین حضور رئیس محترم جمهور در این مرکز افزود: ایشان تنها چند روز پس از مراسم تحلیف و قبل از حضور در جلسه اضطراری ستاد کرونا به‌طور کاملاً سرزده به مجتمع آمدند و از نزدیک در جریان مسائل کادر درمان قرار گرفتند که بیانگر نگاه مردمی و رویکرد عملیاتی آقای دکتر رئیسی است.

خبرنگار: نجمه باهو 

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *