محتوای خبری مجتمع بیمارستانی امام خمینی

قدردانی از کارکنان مؤثر مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) در راه‌اندازی پروژه بزرگ نظام سلامت

دکتر قناعتی: کلان بیمارستان هوشمند حضرت مهدی (عج) افتخاری بزرگ در حوزه درمان جمهوری اسلامی ایران است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در مراسم تقدیر از کارکنان مؤثر مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) در راه‌اندازی کلان بیمارستان هوشمند حضرت مهدی (عج) با بیان اینکه این بیمارستان افتخاری بزرگ در حوزه درمان جمهوری اسلامی ایران است بر هوشمندسازی و حفظ و نگهداری آن تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، سه‌شنبه 23 اسفند 1401 مراسم تقدیر از کارکنان مؤثر این مرکز در راه‌اندازی کلان بیمارستان هوشمند حضرت مهدی (عج) با حضور دکتر حسین قناعتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر سید حسن اینانلو رئیس مجتمع، دکتر محمدعلی سورکی معاون پشتیبانی، دکتر امیرحسین اورندی معاون درمان مجتمع و جمعی از مسئولان و کارکنان این مرکز در سالن اجتماعات بیمارستان حضرت مهدی (عج) برگزار شد.
دکتر قناعتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران ضمن قدردانی از زحمات شبانه‌روزی مسئولان و کارکنان مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) در راه‌اندازی کلان بیمارستان هوشمند حضرت مهدی (عج) گفت: در هر دین و آیین ازجمله اسلام و مکتب اهل‌بیت (س) قدردانی جزو صفات پسندیده است، مسئولان و کارکنان مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) در راه‌اندازی کلان بیمارستان هوشمند حضرت مهدی (عج) تلاش‌ها و زحمات بسیاری را انجام داده‌اند تا این کار عظیم به سرانجام برسد که جای بسی قدردانی دارد به‌ویژه خیرین محترم خانواده گرامی، دکتر مسعود اعتمادیان، دکتر علی اعتمادیان، هیئت محب سلامت مهدی و مهندس ترکاش که در راه‌اندازی این پروژه بزرگ زحمات و خدمات شایانی را انجام داده‌اند تشکر می‌کنم.
همچنین از زحمات معاونت های حوزه پشتیبانی و درمان وزارت بهداشت هیئت امنای ارزی بانک ملت و به خصوص حمایت های وزیر محترم بهداشت جناب آقای دکتر عین اللهی و مشاور ارشد ایشان جناب آقای دکتر پور حسینی تشکر و قدردانی می‌شود.
وی افزود: مسیر بهره‌برداری کامل کلان بیمارستان هوشمند حضرت مهدی (عج) در مرحله سرازیری قرار دارد که امیدواریم با همکاری شرکت رس و سایر عزیزان این مسیر به‌خوبی پیموده شود.
رئیس دانشگاه بابیان این مطلب که کلان بیمارستان هوشمند حضرت مهدی (عج) افتخاری بزرگ در حوزه درمان جمهوری اسلامی ایران است گفت: در این 44 سال با همه فشارها، تحریم‌ها و رفتارهای ظالمانه، کشور ما مسیر اصلی خود را به‌خوبی پیداکرده و آینده بسیار درخشانی در انتظار مردم عزیزمان ایران است.
وی افزود: برای همه ما با هر نگرش و نگاه سیاسی تنها چیزی که مهم است عزت و افتخار کشور عزیزمان ایران است.
دکتر قناعتی ضمن تأکید بر حفظ و نگهداری کلان بیمارستان هوشمند حضرت مهدی (عج) گفت: با کمک همه پزشکان، پرستاران، کادر اداری و خدمات مجتمع به هدف اصلی این بیمارستان که همانا هوشمند بودن است برسیم و به‌سرعت همه بخش‌ها به کلان بیمارستان هوشمند حضرت مهدی (عج) انتقال پیدا کند.
دکتر قناعتی با اشاره به عملکرد موفق دانشگاه در سال جاری گفت: در این‌یک سال گذشته کارهای بسیار خوبی انجام‌شده است که امیدوارم رتبه‌بندی دانشگاه با توجه به اینکه دانشگاه علوم پزشکی تهران جزو دانشگاه‌های اول کشور در همه رشته‌ها است و همچنین رتبه 400 دنیا درزمینه H-index را دارد ارتقا پیدا کند.

دکتر سید حسن اینانلو رئیس مجتمع ضمن خیرمقدم به مسئولان، کارکنان و هیئت مؤسس کلان بیمارستان هوشمند حضرت مهدی (عج) گفت: از کسانی که از روز اول در تأسیس و راه‌اندازی این بیمارستان ملی نقش اساسی داشتند قدردانی می‌کنم و خدا را شاکرم که باهمت رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران این پروژه بزرگ ملی در بهترین زمان ممکن بهره‌برداری شد.

دکتر اینانلو با اشاره به ظرفیت بسیار بالای کلان بیمارستان هوشمند حضرت مهدی (عج) گفت: با توجه به ظرفیت بسیار بالای این مرکز باید همه توانمان را بگذاریم تا از همه ظرفیت‌های این مرکز به‌خوبی استفاده شود و نکته مهم‌تر از استفاده بهینه آن درواقع بنیان‌گذاری و تعریف فرآیندهای پذیرش تا ترخیص بیمار است که باید متفاوت از سایر مراکز و به‌صورت هوشمند و مطابق با استانداردهای روز دنیا باشد.

رئیس مجتمع در ادامه تأکید کرد: با توجه به امکانات بسیار خوب این مرکز درمانی بزرگ و هوشمند باید زمینه آموزش آن برای همه کارکنان فراهم شود تا از این ظرفیت بهترین بهره را ببریم.

وی در پایان سخنان خود افزود: امیدوارم در سال آینده ضمن بهترین بهره‌برداری از کلان بیمارستان هوشمند حضرت مهدی (عج) همه بیماران و مراجعه‌کنندگان از این مرکز درمانی بزرگ راضی باشند.

دکتر سورکی معاون پشتیبانی مجتمع ضمن تشکر از مسئولان و کارکنان مؤثر مجتمع در راه‌اندازی کلان بیمارستان هوشمند حضرت مهدی (عج) گفت: ما همه سعی‌مان را انجام دادیم تا از همه واحدها در حوزه‌های (مدیریت، پشتیبانی، درمان، آموزش، پرستاری و خدمات) که به‌نوعی درراه اندازی این مرکز درمانی بزرگ و ملی تأثیرگذار بودند تقدیر شود چراکه اگر تلاش‌ها و زحمات شبانه‌روزی این عزیزان نبود امروز این امر مهم به وقوع نمی‌پیوست به‌طوری‌که تا الآن بالغ‌بر 100 عمل جراحی و بیش از 600 پذیرش و ترخیص در این مرکز درمانی بزرگ انجام‌شده است.

در پایان مراسم از 53 مدیر، مسئول و کارمند مؤثر مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) در راه‌اندازی کلان بیمارستان هوشمند حضرت مهدی (عج) به نمایندگی با اهدای لوح و هدیه تقدیر شد.

 

 

شهره  بیات
تهیه کننده:

شهره بیات

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *