محتوای خبری مجتمع بیمارستانی امام خمینی

رونمایی از آزمایشگاه ژنتیک مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)با همت خیرین سلامت

رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره): حضور خیرین سلامت در کشور یک نعمت بزرگ و یک نماد بسیار زیبا از انسانیت ، محبت و نوع دوستی است

به همت خیر نیک اندیش سلامت خانواده محترم مرحوم حاج خدایار عبدالهی آزمایشگاه ژنتیک مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره) بهسازی و تجهیز شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، آئین رونمایی آزمایشگاه ژنتیک این مرکز با حضور  دکتر سید علی دهقان منشادی رئیس مجتمع، دکتر امیر حسین اورندی معاون درمان، مهندس علی سورکی معاون پشتیبانی، دکتر سید روح‌ الله میری رئیس انستیتو کانسر، دکتر حبیب‌ الله محمود زاده هیئت‌ علمی گروه جراحی، دکتر عباس شکوری  رئیس بخش ژنتیک، سید ابراهیم میرخانی مسئول مجمع خیرین سلامت، لیلا ترک زاده سرپرست امور عمومی انستیتو کانسر و خانواده  محترم خیر نیک اندیش سلامت مرحوم حاج خدایار عبدالهی  در سالن شورای انستیتو کانسر برگزار شد.
در ابتدا رئیس مجتمع ضمن خوش آمدگویی و تشکر از کمک خیرخواهانه خانواده محترم  مرحوم حاج خدایار عبدالهی در خصوص بهسازی و تجهیز  آزمایشگاه  ژنتیک این مرکز  گفت: حضور خیرین سلامت  در کشور یک نعمت بزرگ و یک نماد بسیار زیبا از انسانیت، محبت و نوع دوستی است و به عنوان یک فرد کوچک در مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) می‌د انم که هیچ لذتی  بالاتر از آن نیست که  بتوانیم به یک فرد دردمند کمک کنیم و لبخندی را بر لبان آنها بنشانیم.
وی افزود: مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) یک مکان مقدس است، ما و همه همکارانمان  افتخارخدمت به مردم  را داریم، هدف و اولویت اول  من و همه همکارانم در حوزه‌های مختلف درمان، پشتیبانی، پرستاری  و اداری این است که گره‌ایاز کار یک بیمار باز کنیم. دکتر دهقان تصریح کرد: خدا را شاکر هستیم که در این روزهای سخت عزیزانی هستند که نگاه زیبایی به کشور و مردم  دارند و در کنار ما بخشی از بار سخت رابه دوش می‌کشند ودر واقع  این کار خداپسندانه انرژی و انگیزه مثبتی است که ما را در ادامه مسیر با قدرت بیشتر یاری  می‌کند.
رئیس مجتمع دربخش دیگری از سخنان خود گفت: امیدوارم با کمک شما عزیزان که اهدافمان یکی است بتوانیم مشکل دردمندی را مرتفع سازیم. ما به این گونه فعالیت‌ها به ویژه در حوزه نظام سلامت در کشور بسیار  نیاز داریم و در واقع موفقیت‌های بزرگ همیشه  حاصل تجمیع موفقیت‌های کوچک است.
دکتر دهقان با اشاره به ایام  کرونا و  بیان خاطرات شیرین کمک خیرخواهانه مردم عزیزمان به مجتمع  در آن دوران و اکنون گفت:   با توجه به فعالیت‌ها و  خدمات این مرکز در دوران کرونا، مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) مورد اعتماد و اطمینان مردم عزیزمان است و همچنین با توجه به افزایش هزینه‌های درمان در کشور و ارجاع بیماران به این مرکز درمانی    باید تمهیداتی اندیشیده شود  تا سه هدف اصلی که همان  ارائه خدمت مناسب و با کیفیت با نازلترین قیمت و آموزش و ترویج نسل آینده کادر درمان کشور  و در نهایت  پژوهش‌های مرتبط با حوزه سلامت  در این مرکز گسترش  پیدا کند تا بتوانیم گره ای  از نظام سلامت کشور بازکنیم.
در ادامه دکتر محمود زاده ضمن تشکر از خانواده مرحوم عبدالهی به این مرکز گفت:   باتوجه به اینکه عموم مراجعه کنندگان  مجتمع از قشر ضعیف جامعه هستند و  از اقصی نقاط مختلف کشور به این مرکز مراجعه می‌کنند،   کمک  و همت شما  در این  شرایط سخت بسیار  کمک کننده است و جای بسی تشکر و تقدیر دارد. وی افزود: بودن شما در این مرکز یک اتفاق نیست بلکه سعادت و انتخابی است که  نصیب هر کسی نمی‌شود و امیدوارم که این  نیت خیر مقبول درگاه بارتعالی قرار گیرد و همیشه سالم و سلامت باشید.
مهندس سورکی معاون پشتیبانی مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) گفت: به واسطه  نوع بیماران و اساتید توانمند  انستیتو کانسر  این مرکز بیشترین خیر را دارد و چه لطفی بالاتر از آن که در خدمت بیمارانی باشیم  که ازهمه جا مانده و درمانده جهت گرفتن خدمت به ما مراجعه می‌کنند، در واقع علت اصلی خلقت انسان همان خدمت به خلق خداست و چه خدمتی بالاتر از آن که  به اقشار ضعیف جامعه کمک کنیم.
سپس دکتر شکوری به بیان توضیحاتی در خصوص ضرورت افتتاح آزمایشگاه ژنتیک در کشور و مجتمع گفت: مجتمع بیمارستانی اما خمینی (ره) یک خانواده بزرگ علمی است و با همکاری و کمک این خانواده بزرگ آزمایشگاه ژنتیک مولکولی افتتاح شد که  در این آزمایشگاه تست‌های پزشکی شخص محور به ویژه برای بیماران  پیشرفته سرطانی که مراحل آخر درمان  را طی می‌کنند قابل استفاده است و کمک شایانی به درمان بیماران می‌کند.
در پایان مراسم با اهدای لوح و تندیس از این خیر نیک اندیش در حوزه سلامت تقدیر شد.

شهره  بیات
تهیه کننده:

شهره بیات

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *