محتوای خبری مجتمع بیمارستانی امام خمینی

گرامیداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره): روابط عمومی از ارکان مهم هر سازمانی است

در آستانه 27 اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، در مراسمی با حضور رئیس و اعضای تیم رهبری و مدیریت مجتمع از زحمات تیم روابط عمومی این مرکز با اهدای لوح یادبود، قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) دوشنبه 26 اردیبهشت 1401 با حضور دکتر سید علی دهقان منشادی رئیس مجتمع، مهندس محمدعلی سورکی معاون پشتیبانی، دکتر امیرحسین اورندی معاون درمان، دکتر علیرضا کاظمینی رئیس بیمارستان امام خمینی (ره)، محمدحسین امراللهی مدیر منابع انسانی، احد اکرمی سرپرست مدیریت خدمات پشتیبانی، مهندس رضا قدیم خانی سرپرست مدیریت دفتر فنی از زحمات تیم روابط عمومی این مرکز در آستانه 17 ماه می روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی قدردانی شد.

دکتر دهقان ضمن تبریک روز ارتباطات و تشکر از مجموعه روابط عمومی مجتمع گفت: من در این دو سال چه در کسوت معاونت درمان و چه در حوزه ریاست شاهد تلاش شبانه‌روزی همکاران روابط عمومی در تهیه محتوا و انعکاس اخبار رویدادهای خرد و کلان مجتمع بوده‌ام. تهیه و تولید این میزان خبر، عکس، فیلم و کلیپ در این دو سال بیانگر زحمت دلسوزانه این عزیزان است و جای قدردانی ویژه دارد.

رئیس مجتمع در ادامه افزود: به‌طور کل در محتواهای تولیدی حوزه روابط عمومی مشکل خاصی وجود ندارد و توصیه می‌کنم تا با رفع خطاهای موردی و دقت در نگارش مناسب مطالب برای معرفی خدمات ارزنده و نام‌ها و نشان‌های برجسته در مسیر اعتلای بیشتر جایگاه مجتمع اهتمام بورزید.

وی تهیه ویدئو کلیپ‌های معرفی خدمات واحدهای مختلف را یکی از اقدامات ارزشمند حوزه روابط عمومی مجتمع خواند و گفت: این اقدام که بر اساس ایده مشترک حوزه ریاست و روابط عمومی در انتهای سال گذشته شکل گرفت از ابتدای امسال اجرایی شد و نسخه اول آن کلیپ معرفی واحد تغذیه مطابق با اهداف پیش‌بینی‌شده و بسیار زیبا طراحی‌شده است. امیدوارم برای سایر واحدها هم با برنامه‌ریزی مناسب به شکلی منسجم کارها ادامه یابد. امکانات و قابلیت‌های منحصربه‌فردی در این مجموعه بزرگ درمانی داریم که حتی همکاران خود ما نیز گاهی از آن مطلع نیستند و از این طریق می‌توانند با آن‌ها آشنا شوند. باید بتوانیم با استفاده از مدیا برای معرفی برند، حفظ مخاطبان قبلی و جذب مخاطبان جدید بهره بگیریم.

دکتر دهقان از روابط عمومی به‌عنوان یکی از ارکان مهم سازمان‌ها یادکرد و گفت: من شخصا خروجی تمامی کارهای حوزه روابط عمومی را رصد می‌کنم. می‌خواهم بگویم کارتان برای مجتمع بسیار اهمیت دارد. ما همیشه در بخش‌ها به ثبت دقیق وقایع تاکید می‌کنیم و این مستندسازی رویدادهای کل مجتمع در سطح بالاتری بر عهده روابط عمومی است. همکاران روابط عمومی با انتشار اخبار رویدادها، ارزش زحمات کادر درمان و پشتیبانی را به جامعه نمایان می‌کنند. قدر جایگاه خود را بدانید و برای کارتان در این حوزه ارزش قائل شوید.

در ادامه مرادی دلیر گزارشی از عملکرد واحد روابط عمومی مجتمع در سال 1400 و ماه‌های فروردین و اردیبهشت 1401 را ارائه کرد و در ادامه افزود: من از مسئولان مجتمع برای وقتی‌که امروز به من و همکاران واحد روابط عمومی اختصاص دادند متشکرم. حدود چهار سال است که در کنار سایر وظائفم عهده‌دار مسئولیت روابط عمومی مجتمع هستم و در این چند ماه اخیر هم که به‌طور خاص با همکاران این واحد از نزدیک در ارتباطم می‌بینم دوستان روابط عمومی واقعا نگاهی فراتر از انجام‌وظیفه به این حوزه دارند و در هرزمانی که لازم شود پای‌کار هستند.

مسئول روابط عمومی مجتمع با اشاره به اهمیت اخبار مجتمع گفت: بسیاری از مواقع می‌بینیم به دلیل مرجعیت علمی مجتمع سایر رسانه‌ها به محتواهای خبری ما استناد می‌کنند و این سبب می‌شود حساسیت بیشتری در درج و انعکاس آن‌ها به کاربریم.

 

نجمه باهو
تهیه کننده:

نجمه باهو

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *