محتوای خبری مجتمع بیمارستانی امام خمینی

سخنرانی پروفسور محمد صائغ(mohamed sayegh) در مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره)

دکتر محمد صائغ استاد دانشگاه آمریکایی بیروت و برنده جایزه مصطفی در سال ۲۰۲۱ ضمن بازدید از کلان بیمارستان هوشمند مهدی (عج) مجتمع، در خصوص ارتقاء کیفیت خدمات پیوند عضو، در این مرکز سخنرانی داشت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره)، باحضور جمعی از اعضای هیئت علمی و روسای بخش‌های پیوند کلیه، پیوند کبد و پیوند قلب مجتمع و همچنین همراهی جمعی از مشتاقان، برنامه سخنرانی دکتر محمد صائغ فوق تخصص نفرولوژی و عضو سابق هیئت علمی دانشگاه هاروارد شنبه ۸ مهر ۱۴۰۲ در این مرکز برگزار شد.
دکتر عظیم میرزازاده در حاشیه این مراسم گفت: در حال حاضر دکتر صائغ در زمینه توسعه فعالیت پیوند در منطقه ما با سازمان NIH درحال همکاری‌ست و تا سال گذشته این مولف پرآوازه کتابهای مرجع در زمینه پیوند کلیه، مسئول شاخه‌ی مدیترانه شرقی و آفریقای شمالی مرکز همکاری های دانشگاهی بود.
مدیر گروه آموزشی بیماری‌های داخلی این نشست را آموزنده، سازنده و بسیار خوب توصیف کرد و افزود: تبادل تجربیات ما در کشور با سایر همکاران در سطح منطقه‌ای و بین المللی در ارتقای کیفیت خدمات موثر خواهد بود.
همچنین شایان ذکر است اعضای تیم های پیوند کلیه، کبد و قلب مجتمع مخاطب این سخنرانی بودند و امید می‌رود تا با برگزاری این نشستهای آکادمیک بین‌المللی، ضمن گسترش ارتباطات، شناخت فرصت های بین‌المللی و شناخته شدن بیشتر همکاران، زمینه مشارکت در پژوهش‌های بین‌المللی و ارتقاء کیفیت خدمات فراهم شود.

کلمات کلیدی
محمد مرزبان
تهیه کننده:

محمد مرزبان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *