محتوای خبری مجتمع بیمارستانی امام خمینی

سومین جلسه تیم رهبری و مدیریت مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) برگزار شد

تعیین شاخص های کیفیت عملکرد پزشکان مجتمع، گزارش مدیریت بیماران کووید و بررسی وضعیت نیروی انسانی مجتمع از مهم‌ترین محورهای جلسه این هفته تیم رهبری و مدیریت مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) بود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، سومین  جلسه تیم رهبری و مدیریت مجتمع، با حضور دکتر سید علی دهقان منشادی ریاست مجتمع ، معاونین ، روسای بیمارستان‌ها و سایر اعضاء، شنبه 8 آبان ۱۴۰۰ در سالن شورای ریاست برگزار شد.
در ابتدای جلسه دکتر دهقان سرپرست مجتمع ضمن خوشامدگویی به دکترسید حسن  اینانلو مدیر نظارت بر درمان مجتمع گفت: با توجه به اینکه دکتر اورندی معاون درمان مجتمع شدند؛ دکتر اینانلو  لطف کردند و این مسئولیت مهم را قبول کردند و به همین دلیل از ایشان تشکر می‌کنم.
وی افزود: ایشان سابقه فعالیت در حوزه  معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز را در کارنامه خود دارند که  انشا الله بتوانیم از تجارب ارزشمندشان در این حوزه بهره ببریم. 
در ادامه ریاست مجتمع با اشاره به نامه معاونت درمان دانشگاه در خصوص سنجش کیفیت عملکرد پزشکان مجتمع گفت: با توجه به درخواست معاونت درمان دانشگاه مبنی بر تعیین فهرستی از شاخص‌های لازم به منظور سنجش کیفیت عملکرد پزشکان، براین اساس از  دکتر اورندی معاون درمان و دکتر صالحی  معاون امور دانشگاهی مجتمع  می‌خواهیم که  بررسی‌های لازم را در این خصوص انجام دهند و فهرستی از شاخص ها در حوزه‌های آموزش، درمان و پژوهش با نظر اساتید مجتمع  تهیه کنند تا گزارش‌ آن  به معاونت درمان دانشگاه  ارایه گردد.
وی با اشاره به افزایش تعداد شهرهای قرمز در کشور گفت: الان مدتی است که پیک پنجم کرونا روند  کاهشی دارد ولی افزایش خفیفی در تعداد شهرهای قرمز در کشور وجود دارد که باید برنامه‌ریزی و تدابیر ویژه‌ای در صورت مواجهه با پیک ششم کرونا را در دستور کار قرار دهیم تا همانند پیک‌های قبلی بتوانیم به‌خوبی مدیریت کنیم.
 در ادامه دکتر امیرحسین اورندی سرپرست معاونت درمان مجتمع گزارشی در خصوص وضعیت و روند مدیریت درمان بیماران کووید درمجتمع و همچنین برنامه آمادگی برای مقابله با پیک ششم احتمالی ارائه کرد. وی تأکید کرد  باید آمادگی لازم  جهت تخصیص تخت ها و  افزایش ساعت کاری درمانگاه  کرونا برای پیک ششم احتمالی مدنظر قرار گیرد.
در ادامه محمدحسین امراللهی مدیر منابع انسانی مجتمع به ارائه گزارش تفضیلی در خصوص وضعیت نیروی انسانی در مجتمع اعم از نیروهای هیئت‌علمی، پرستاری ، پاراکلینیک و ... ، درصد کارکنان شاغل به تفکیک مدرک تحصیلی و جنسیت، مقایسه سوابق کاری، بررسی اضافه کار پرداختی، مقایسه نیروهای ورودی و خروجی در طی سه سال گذشته به ویژه در شش ماه اخیر پرداخت و موضوعات مرتبط مورد بررسی اعضای تیم رهبری و مدیریت قرار گرفت.
توضیح اینکه جلسات تیم رهبری و مدیریت  مجتمع شنبه‌های هر هفته در سالن شورای  مجتمع تشکیل می‌شود.

 

شهره  بیات
تهیه کننده:

شهره بیات

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *