محتوای خبری مجتمع بیمارستانی امام خمینی

سومین جلسه کارگروه اصلی نسخه‌پیچی و نسخه‌نویسی الکترونیک در مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)

در سومین جلسه هم‌اندیشی مسئولان مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) مراحل پیشرفت برنامه عملیاتی هر یک از کارگروه های سخت افزار، نرم افزار و آموزش پروژه نسخه نویسی الکترونیک این مرکز بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) سومین جلسه کارگروه اصلی مجتمع در این حوزه شنبه 13 آذر 1400 با حضور دکتر سید علی دهقان منشادی رئیس مجتمع، مهندس محمدعلی سورکی معاون پشتیبانی، دکتر امیرحسین اورندی معاون درمان، دکتر محمدرضا صالحی معاون امور دانشگاهی، پرستو آریاملو مدیر پرستاری، مدیران و مسئولان حوزه‌های پشتیبانی، پرستاری، فناوری اطلاعات و درمانگاه این مرکز در سالن شورای ریاست برگزار شد.

دکتر دهقان با اشاره به روند پیشرفت فاز عملیاتی نسخه نویسی الکترونیک مجتمع گفت: این برنامه طبق دستور اکید رئیس محترم جمهور و پشتیبانی وزارت بهداشت و سازمان های بیمه گر از اول دی ماه سال جاری لازم الاجراست. طبیعتا با توجه به برخی چالش های موجود نیاز است همانطور که در بحران کرونا شاهدش بودیم در این حوزه هم به صورت جهادی کمک کنیم تا این مرحله را هم به خوبی پشت سر بگذاریم. خوشبختانه اقدامات بسیار خوبی در حوزه تامین سخت افزار مورد نیاز و به روزرسانی نرم افزارهای مربوطه صورت گرفته و با  هماهنگی معاونت امور دانشگاهی هم آموزش های لازم به گروه  های مورد نظر براساس برنامه زمانبندی تعیین شده در حال انجام است. با توجه به حمایت های دانشگاه و سرعت انجام امور در این حوزه به نظر می رسد بتوانیم طی روزهای آتی وارد فاز آزمایشی این طرح در مجتمع شویم.

رئیس مجتمع همچنین از از تمامی اعضای کارگروه های سخت افزار،نرم افزار و آموزش و سایر تیم هایی که در لایه های دیگر در اجرای برنامه نسخه نویسی الکترونیک تلاش می کنند قدردانی کرد و از آن ها خواست تا گزارش روزانه اقدامات خود را به معاونت های مربوطه این مرکز ارسال کنند.

در ادامه مسئولان هر یک از کارگروههای یاد شده گزارش عملکرد خود را ارائه کردند.

خبرنگار: نجمه باهو 

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *