محتوای خبری مجتمع بیمارستانی امام خمینی

سومین جلسه کمیته بهداشت محیط مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) در سال 1401 برگزار شد

در جلسه کمیته بهداشت محیط مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) در خصوص رفع چالش‌های بهداشتی اتاق‌های عمل تبادل‌نظر و گزارش روند پیشرفت مصوبات جلسات قبل و همچنین آیین‌نامه اجرایی کمیته در سال جاری بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) سومین جلسه کمیته بهداشت محیط مجتمع دو‌شنبه 23 خرداد 1401 با حضور محمدحسین امراللهی مدیر منابع انسانی، پرستو آریاملو مدیر پرستاری، مهندس سمیه رباط میلی مسئول بهداشت محیط، مهندس رضا قدیم خانی سرپرست مدیریت دفتر فنی و سایر اعضا در سالن شورای ریاست برگزار شد.

مهندس رباط میلی ضمن ارائه گزارشی از روند پیشرفت مصوبات جلسات پیشین در خصوص نتایج بازبینی چک‌لیست کنترل کیفی واحد آشپزخانه و شرح وظائف نیروهای خدمات و کمک بهیار توضیحاتی داد.

وی در ادامه به چالش‌های بهداشتی اتاق عمل‌های 6 و 7 اشاره کرد و افزود: برای بهبود مدیریت پسماند ضروری است کیسه‌های زباله اتاق‌های عمل به‌موقع به واحد امحا تحویل شود.

پرستو آریاملو حجم بالای تولید زباله در اتاق عمل‌های قلب و ارتوپدی را ناشی از تعداد بالای عمل‌های جراحی به‌خصوص در بخش ارتوپدی خواند و در خصوص دستورالعمل نقل‌وانتقال بیمار از اتاق عمل به بخش گفت: با توجه به کمبود نیروی انسانی و حجم مراجعات، فشار کار هم در بخش هم در اتاق عمل زیاد است و تقسیم متوازن کارها راه‌حل مناسبی برای کاهش مشکلات موجود است.

مهین یوسفی کارشناس بهبود کیفیت در پایان این جلسه گزارشی از میزان حضور اعضای کمیته بهداشت محیط در جلسات سال 1400 ارائه و در خصوص آیین‌نامه اجرایی کمیته و تغییرات آن در سال جاری توضیحاتی داد.

نجمه باهو
تهیه کننده:

نجمه باهو

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *