محتوای خبری مجتمع بیمارستانی امام خمینی

سیزدهمین جلسه تیم رهبری و مدیریت مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) در سال ۱۴۰۱

در جلسه این هفته تیم رهبری و مدیریت مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) به موضوعاتی همچون روند افزایش مراجعان مبتلابه کرونا و به‌طور خاص بررسی گزارش رضایت سنجی کارکنان و سنجه‌های اعتباربخشی مدیریت منابع انسانی این مرکز پرداخته شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، سیزدهمین جلسه تیم رهبری و مدیریت این مرکز شنبه اول مرداد ۱۴۰۱ با حضور دکتر سید علی دهقان منشادی رئیس مجتمع، معاونان و مدیران پشتیبانی و امور دانشگاهی و روسای بیمارستان‌ها در سالن شورای ریاست برگزار شد.
در ابتدا رئیس مجتمع ضمن تشکر از حضور و تلاش اعضای تیم رهبری و مدیریت مجتمع گفت: با توجه به اینکه همه اعضا در اکثریت جلسات تیم رهبری و مدیریت مجتمع حضور فعال دارند تشکر ویژه‌ای دارم و امیدوارم که با کمک شما دوستان بتوانیم اتفاقات خوبی را برای مجتمع رقم بزنیم.
در ادامه دکتر دهقان با اشاره به روند افزایش مراجعان سرپایی و بستری بیماران کرونایی در این مرکز گفت: متأسفانه کرونا با سرعت بسیاری در جامعه در حال افزایش است و با توجه به آمار و نقشه ها، ۵۷ شهر قرمز و ۸۶ شهر نارنجی شده است که به ما نشان می‌دهد انتشار و چرخه انتقال ویروس با سرعت شگفت‌انگیزی در حال بالا رفتن است و امیدواریم که این روند باعث افزایش شدت بیماری و بستری هموطنانمان نشود.
رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) با تأکید بر اهمیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و واکسیناسیون افزود: انتظار داریم مردم بیماری کرونا را جدی بگیرند و خود را ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی بدانند و واکسیناسیون خود را تکمیل نمایند. تمهیداتی اندیشیده شده است که تزریق دوز چهارم کووید برای کارکنان مجتمع هر چه سریعتر انجام شود .
وی افزود: با توجه به اینکه اعضای تیم رهبری و مدیریت به‌عنوان الگوی اصلی درمجتمع هستند باید پیشرو در رعایت پروتکل‌های بهداشتی باشند.
دکتر دهقان بابیان توضیحاتی در خصوص زیر سویه اومیکرونBA 5 و پیک هفتم گفت: هرگونه سرماخوردگی در مردادماه کووید است و استراحت و تغذیه مناسب در این زیر سویهBA5 بسیار مهم است که امیدواریم با تجارب پیک‌های قبلی این پیک را هم به‌سلامت بگذرانیم. وی افزود: با توجه به افزایش روند بستری بیماران مبتلابه کووید پزشکان در بستری‌های الکتیو و اعمال جراحی باید به بحث غربالگری علائم توجه ویژه‌ای داشته باشند و در صورت وجود علائم اعمال جراحی به‌وقت دیگری موکول شود تا از گستردگی ویروس تا حدی کاسته شود.
رئیس مجتمع در ادامه تشکیل کمیته ترخیص مجتمع برای مدیریت بهتر بیماران را مهم خواند و گفت: کمیته ترخیص بسیار مهم و حساس است و خوشبختانه تعداد ترخیص‌ها نسبت به بستری‌ها به‌جز در روزهای تعطیل عدد قابل قبولی است که نشان‌دهنده عملکرد بسیار خوب کمیته ترخیص مجتمع است و امیدواریم که این روند همچنان ادامه پیدا کند.
رئیس مجتمع تصریح کرد: حراست مجتمع بازدید و نظارت مستمری در صبح و بعدازظهر از پارکینگ طبقاتی مجتمع در قسمت هیئت‌علمی دارد تا خودروهای که فاقد آرم هیئت‌علمی هستند و در این طبقه پارک کردند اطلاع داده شود و خودوری آنها به سایر قسمتهای پارکینگ انتقال داده شود تا مشکل کمبود فضا برای خودروهای هیئت‌علمی مجتمع تا حدی کاسته شود.
رئیس مجتمع در پایان سخنان خود ضمن توجه به افزایش رضایتمندی شغلی در بین کارکنان گفت: درواقع رضایتمندی کارکنان در بیمارستان فقط مالی نیست بلکه انگیزش‌های معنوی و موارد دیگر هم در آن نقش دارد که باید به آن توجه شود و همچنین بازدیدهای شبانه اعضای تیم رهبری و مدیریت از مجتمع بازخوردهای خیلی خوبی داشته است که امیدواریم این بازدیدها به‌صورت مستمر صورت گیرد و مدیران پای درد دل کارکنان بنشینند و تا آنجایی که می‌توانند و در حوزه اختیاراتشان هست مشکلاتشان را مرتفع سازند این‌گونه نظارت‌ها کمک می‌کند تا کارکنان دلگرم شوند و میزان رضایت‌مندی شغلی افزایش پیدا کند.
در ادامه دکتر صالحی با اشاره به بازدید مدیر روابط عمومی دانشگاه و رئیس موزه ملی تاریخ علوم پزشکی در راستای تبدیل تالار شهید این مرکز به تالار موزه تاریخی گفت: با توجه به اینکه در کشور در 3 بیمارستان تالار موزه وجود دارد تمهیدات بسیار خوبی صورت گرفته که نامی درخور مجتمع برای تالار موزه در نظر گرفته شود و همچنین نقشه‌های معماری تالار در اختیار موزه ملی قرار داده شود تا هر چه سریع‌تر این تالار با حفظ کاربری و ساختار قدیمی به موزه‌ای از خاطرات و اتفاقات ویژه این مرکز تبدیل شود.
در بخش دیگری از جلسه مدیر منابع انسانی مجتمع گزارش مبسوطی از وضع سنجه‌های اعتباربخشی ، رضایت سنجی، اهداف و برنامه‌های عملیاتی در محور منابع انسانی ارائه کرد.
در این جلسه دکتر سید علی دهقان منشادی رئیس مجتمع، مهندس محمدعلی سورکی معاون پشتیبانی، دکتر محمدرضا صالحی معاون امور دانشگاهی، دکتر علیرضا کاظمینی رئیس بیمارستان امام خمینی (ره)، دکتر سید روح‌الله میری رئیس انستیتو کانسر، دکتر عباس علی بخشی رئیس بیمارستان ولی‌عصر (عج)، دکتر علی گنجعلیخان مدیر درمان، پرستو آریاملو مدیر پرستاری، محمدحسین امراللهی مدیر منابع انسانی، احد اکرمی سرپرست مدیریت خدمات پشتیبانی، دکتر نوید مقدم مدیر فناوری اطلاعات، امیر رجبی رئیس دفتر ریاست و مسئول بهبود کیفیت از اعضای تیم رهبری و مدیریت در جلسه این هفته حضور داشتند.

شهره  بیات
تهیه کننده:

شهره بیات

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *