محتوای خبری مجتمع بیمارستانی امام خمینی

قدردانی از تلاش مسئولان و همکاران مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) در ارائه خدمات واکسیناسیون به شهروندان تهرانی

رئیس مرکز بهداشت جنوب تهران با حضور در جمع مسئولان و همکاران مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) از زحمات دلسوزانه ایشان در تزریق واکسن کووید 19 به شهروندان تهرانی قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) سه‌شنبه 28 دی‌ماه 1400 در جلسه‌ای با حضور دکتر سید علی دهقان منشادی رئیس مجتمع، دکتر محمدرضا سلمانی رئیس مرکز بهداشت جنوب تهران، مهندس محمدعلی سورکی معاون پشتیبانی، دکتر امیرحسین اورندی معاون درمان، پرستو آریاملو مدیر پرستاری، دکتر آرش سیفی مسئول کنترل عفونت، دکتر اسمعیل محمدنژاد نماینده رئیس دانشگاه در حوزه واکسیناسیون و جمعی همکاران پشتیبانی و درمان این مرکز مراسمی به پاسداشت زحمات ایشان در ارائه خدمات واکسیناسیون کووید به مردم شهر تهران در سالن شورای ریاست مجتمع برگزار شد.

دکتر دهقان تلاش برای حفظ سلامت مردم را مهم‌ترین رسالت مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) خواند و یادآور شد: انجام اولین واکسیناسیون کووید 19 در این مرکز افتخار بزرگی برای همه ماست که از 21 بهمن 1398 آغاز شد و همچنان با شتاب خوبی ادامه دارد. اگرچه در حال حاضر کشور ازنظر کرونا در وضع پایداری است ولی به‌هیچ‌عنوان نباید تصور کنیم همه‌چیزتمام شده و باید همچنان آمادگی خود را حفظ کنیم.

دکتر سلمانی نیز با قدردانی از مشارکت خوب مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) در واکسیناسیون گفت: آغاز واکسیناسیون کووید 19 در کشور و بیشترین تزریق دوز واکسن در میان بیمارستان‌های دانشگاه را در این مرکز داشتیم. همچنین راه‌اندازی مرکز واکسیناسیون مهدی کلینیک هم خود بیانگر همت والای مسئولان و همکاران تلاشگر مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) بود.

دکتر اورندی هم با آرزوی سلامتی برای مردم و همکاران از تلاش تمامی همکاران پشتیبانی، انتظامات و درمان در مراکز واکسیناسیون مجتمع قدردانی کرد.

در این مراسم از همکارانی که در تزریق واکسن نقش مؤثری داشتند با اهدا لوح سپاس قدردانی شد.

نجمه باهو
تهیه کننده:

نجمه باهو

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *