محتوای خبری مجتمع بیمارستانی امام خمینی

قدردانی رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره) از شهردار تهران در مراسم افتتاحیه ایستگاه مدافعان سلامت در خط ۷ مترو

در مراسم افتتاحیه ایستگاه مدافعان سلامت در خط ۷ مترو دکتر خسرو صادق نیت رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) لوح سپاسی را از طرف این مجتمع به پیروز حناچی شهردار تهران اهدا کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره)، پنجشنبه ۲۷ خردادماه ۱۴۰۰ ایستگاه مدافعان سلامت در خط ۷ مترو با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس‌جمهور افتتاح شد.

در پی پیشنهاد جامعه پزشکی و شهرداری تهران و نیز تائید شورای اسلامی شهر تهران، ایستگاه متروی باقرخان در خط ۷ مترو به‌پاس زحمات کادر بهداشت و درمان و رشادت‌های مدافعان سلامت در دوران شیوع بیماری کرونا به ایستگاه مدافعان سلامت تغییر نام داد.

در حاشیه این مراسم دکتر صادق نیت رئیس مجتمع لوح سپاسی را از طرف مجتمع به دکتر پیروز حناچی شهردار تهران برای نام‌گذاری ایستگاه مدافعان سلامت اهدا کرد.

توضیح اینکه تعداد ایستگاه‌های فعال شبکه خطوط مترو تهران به ۱۴۱ ایستگاه رسید و ایستگاه مدافعان سلامت خط ۷ مترو تنها ایستگاهی است که در داخل مجموعه بیمارستانی قرار دارد و مقررشده است که امکان انتقال مستقیم بیماران به بیمارستان را از طریق مسیر ریلی را میسر کند.

شهره  بیات
تهیه کننده:

شهره بیات

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *