محتوای خبری مجتمع بیمارستانی امام خمینی

با تاکید بر سناریوی آموزشی و شبیه سازی شده از حوادث ریزش آوار و حوادث ترومایی

مانور دور میزی شماره دو در مجتمع بیمارستانی امام (ره) برگزار شد

مانور دور میزی شماره دو مجتمع بیمارستانی امام (ره) براساس استانداردهای آموزشی مدیریت خطر حوادث و پدافند غیر عامل در نظام سلامت و در راستای افزایش ظرفیت های مقابله با حوادث غیر مترقبه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره)، با تأکید بر سناریوی آموزشی و شبیه سازی شده از حوادث ریزش آوار و حوادث ترومایی و با حضور دکترفرشاد علامه معاون درمان مجتمع و افراد اصلی سامانه فرماندهی حادثه، مانور دور میزی شماره دو، 21 بهمن 98 در دفتر EOC واقع در سالن شورای ریاست مجتمع برگزار شد.
هدف از برگزاری این مانور دور میزی، هماهنگی هر چه بیشتر تمامی گروه های درمان، پشتیبانی، عملیات و مالی در مواقع بحرانی و همچنین بالابردن سرعت و کیفیت پاسخ گویی در مواجهه با رخدادهایی در حیطه مخاطرات طبیعی و سایر رخدادهای مشابه بود.
در این مانور، حادثه سقوط و ریزش ساختمان عفونی مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) و راهکارهای اولیه در مراحل آغازین حادثه و تمهیدات از پیش تعیین شده حول مخاطرات این چنین مورد بررسی، اعلام نظر و تمرین تمامی اعضای سامانه فرماندهی حادثه مجتمع قرار گرفت و هرگروه بنا بر شرح وظایف خود در این خصوص اعلام نظر کردند.
در پایان، جمع بندی اقدامات هر گروه با حضور جانشین فرمانده حادثه و سرگروه های هر قسمت مورد بررسی و تشریح قرار گرفت و تجمیع آن به اطلاع سایر اعضای اصلی و جانشین در سامانه فرماندهی حادثه مجتمع رسید.

شهره  بیات
تهیه کننده:

شهره بیات

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *