محتوای خبری مجتمع بیمارستانی امام خمینی

مراسم بازنشستگی اسفندیار عسگری، سوپروایزر ارشد انستیتو کانسر مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره)

با حضور رئیس و جمعی از مسئولین مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) در مراسمی به مناسبت بازنشستگی اسفندیار عسگری سوپروایزر ارشد انستیتو کانسر این مرکز، با اهدای لوح سپاس و هدایایی از زحمات دلسوزانه وی در سال‌های خدمت تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ در مراسمی با حضور دکتر سید حسن اینانلو رئیس مجتمع، دکتر محمدعلی سورکی معاون پشتیبانی، دکتر امیرحسین اورندی معاون درمان، دکتر سید روح‌الله میری رئیس انیستیتوکانسر، دکتر ایرج حریرچی رئیس بخش جراحی ۲ مردان کانسر، دکتر علی کاظمیان عضو هیئت‌علمی گروه رادیوانکولوژی، دکتر رامش عمرانی‌پور رئیس بخش جراحی ۳ زنان کانسر، دکتر حبیب‌الله محمود‌زاده رئیس بخش جراحی ۱ زنان کانسر، طاهره زرعی‌چیان مدیر امور پرستاری مجتمع، لیلا ترک زاده سرپرست امور عمومی انستیتو کانسر و جمعی از اساتید، مدیران، پرستاران، کارکنان و بازنشستگان، از سی سال خدمت صادقانه اسفندیار عسگری سوپروایزر ارشد انستیتوکانسر این مرکز تجلیل شد.
در ابتدای نشست دکتر حریرچی ضمن قدردانی از زحمات عسگری به ارتقای اخلاق حرفه ای در بین پرستاران در طی سالیان اخیر علیرغم وجود تنگناها و چالشهای موجود در بحث نیروی پرستاری، اذعان نمود و نقش پرستاران پیشکسوت را در زمینه ایجاد هماهنگی، مدیریت و آموزش صحیح به پرستاران جوان بی بدلیل خواند.
سپس رئیس مجتمع با نکوداشت سی سال خدمت ارزشمند اسفندیار عسگری، افتخار رسیدن به درجه بازنشستگی را به وی تبریک گفت و افزود: سابقه آشنایی ما به پیش از همکاری در مجتمع باز میگردد.
دکتر اینانلو این سوپروایزر پیشکسوت را یکی از نیروهای موثر و کلیدی در امر مدیریت بحران کووید در مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره) دانست و مهمترین مشخصه وی را دفاع از حقوق کارکنان و همراهی با پرستاران و آموزش حرفه‌ای ایشان عنوان کرد.
معاون درمان نیز با ذکر خاطراتی، زحمات بی‌دریغ این پیشکسوت مجتمع را تکریم کرد.
در ادامه اسفندیار عسگری با مروری بر خاطرات سال‌های خدمتش، مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره) را قلب تپنده درمان دانست و انستیتوکانسر را به کانون ضربان ساز آن تشبیه کرد.
وی عنوان کرد علاقه و الفت من به مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره) حتی بیشتر و پیشتر از انستیتوکانسر است و عامل این علاقه را، حضور در بخش های متفاوت مجتمع مانند بخش دیالیز، اورژانس و جراحی قلب از ابتدای خدمتش در سال ۷۱ عنوان کرد و ضمن مروری بر خاطرات خود از دوران سرپرستاری بخش اورژانس در آغاز بحران کووید افزود: عملکرد قوی بخش اورژانس مجتمع در تجهیز و تداوم خدمت در موج‌های همه‌گیری کووید، ستودنی، حاصل تلاش جمعی و نشانه ای از قدرت گروه پرستاری در ایجاد رویه های نوین است.
گفتنی است در این مراسم، طاهره زرعی‌چیان مدیر پرستاری مجتمع نیز از اسفندیار عسگری به‌عنوان همکاری صبور و پرتلاش و توانمند یادکرد و از تلاش‌های ارزنده این همکار قدیمی قدردانی کرد.
مدیر امور پرستاری مجتمع ضمن قدردانی از اسفندیار عسگری، یاد و خاطره همکاری‌های مشترک خود با ایشان را طی سالیان گذشته گرامی داشت.
وی اظهار کرد: حل مشکلات همکاران پرستاری در انستیتوکانسر به مدد توانمندی مدیریتی اسفندیار عسگری و بدون نیاز به دخالت دفتر پرستاری مجتمع یکی از نقاط قوت بارز وی بود.
در پایان، از سوی رئیس مجتمع، معاون پشتیبانی و درمان، رئیس انستیتو کانسر، جمعی از اعضای هیئت علمی انیستیتوکانسر، مدیریت امور پرستاری، واحد بهبود کیفیت، کارکنان پرستاری بخش های مختلف مجتمع و جمعی از همکاران بازنشسته کادر پرستاری، به‌رسم احترام و یادبود، لوح سپاس و هدایایی به اسفندیار عسگری اهدا شد.

محمد مرزبان
تهیه کننده:

محمد مرزبان

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *