محتوای خبری مجتمع بیمارستانی امام خمینی

مراسم بازنشستگی سوپروایزر ارشد بیمارستان حضرت مهدی(عج) مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره)

با حضور رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره) مراسم بازنشستگی فاطمه حمیدی فر سوپروایزر ارشد بیمارستان حضرت مهدی(عج) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، مراسم بازنشستگی سوپروایزر ارشد بیمارستان حضرت مهدی(عج) سه شنبه 15 اسفند ۱۴۰۲ با حضور دکتر سید حسن اینانلو رئیس مجتمع، دکتر محمد علی سورکی معاون پشتیبانی، دکتر محمد طاهر معاون درمان، طاهره زرعی چیان مدیر دفتر پرستاری و جمعی اساتید، مسولان، پیشکسوتان حوزه پرستاری و کارکنان در سالن همایش بیمارستان حضرت مهدی(عج) برگزار شد.
در ابتدا دکتر اینانلو رئیس مجتمع ضمن تبریک بازنشستگی سوپروایزر ارشد بیمارستان حضرت مهدی(عج) به بیان خاطراتی از دوران خدمت خانم حمیدی فرپرداخت و گفت: من برای اولین بار در سال 1399 در واحد نظارت بر درمان مجتمع با ایشان  آشنا شدم و تا آن زمان پرستاری با این خصوصیات ویژه ندیده بودم که متعهد، دلسوز و پیگیردر کار باشد به واقع خانم حمیدی فر مادری دلسوز، متعهد و مقتدر در بیمارستان بود.
وی افزود: ایشان با تمام جزئیات و مسائل بیمارستان آشنا هستند و از همه آن ها برای بهبود روند عملکرد بیمارستان استفاده می کند و امیدوارم پرستاران از چنین افرادی الگوبرداری کنند.
 دکتر اینانلو در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با توجه به اینکه بیمارستان حضرت مهدی (عج) به علت اینکه به تازگی افتتاح شده از اهمیت ویژه ای برای من برخوردار است ، خانم حمیدی فر را به عنوان سوپروایزر ارشد این بیمارستان انتخاب کردم تا از تجارب ایشان در این مرکز درمانی بزرگ به خوبی استفاده شود.
وی در ادامه افزود: امیدوارم ایشان در آینده همین مسیر را ادامه دهند و برای جامعه پرستاری منشأ خیر و در همه مراحل زندگی موفق باشند.
سپس دکتر ارشادی رئیس بیمارستان حضرت مهدی(عج) گفت: بازنشستگی نقطه اوج فرهیختگی است هر چند که ما براین باورهستیم این دوران عصری نوین و شروع جدیدی از زندگی است بر این اساس برای ما بسیار  ناراحت کننده است که دوست و همکار محترمی همچون خانم حمیدی فر از پیش ما بروند اما امید داریم که این دوران جدید، از بهترین و پر بارترین و با نشاط ترین دوران  زندگی ایشان باشد و برای ایشان بهترین ها را آرزومندیم.
وی با بیان این مطلب که دنیا به پرستاران بیشتری همچون ایشان احتیاج دارد گفت: از ویژگی های بارز خانم حمیدی فر می توان به مدیریت ، خلاقیت افکار و ایده های نو عملگرایانه و اخلاق نیکواشاره کرد که باید  همه پرستاران در سرلوحه کار خود قرار دهند.
در ادامه جمعی از پیشکسوتان حوزه پرستاری مجتمع خانم ها خرم وغفاری به بیان خاطراتی از دوران خدمت سوپروایزر ارشد بیمارستان حضرت مهدی(عج)  پرداختند.
 در پایان مراسم با اعطای لوح سپاس و هدایایی  از خدمات ارزشمند فاطمه حمیدی فر سوپروایزر ارشد بیمارستان حضرت مهدی(عج)تقدیر شد.
توضیح اینکه به مناسبت روز درختکاری یک اصله درخت زبان گنجشک به یاد خانم حمیدی فر در محوطه بیمارستان حضرت مهدی (عج) کاشته شد.

شهره  بیات
تهیه کننده:

شهره بیات

تصاویر