محتوای خبری مجتمع بیمارستانی امام خمینی

مراسم باشکوه جشن عید سعید فطر در مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) برگزار شد

هم‌زمان با عید سعید فطر استخر بزرگ مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) با همکاری شهرداری تهران به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، صبح روز پنج‌ شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ به مناسبت پایان ایام ماه مبارک رمضان و فرارسیدن عید سعید فطر مراسم پرفیض نماز عید سعید فطر با حضور دکتر خسرو صادق نیت رئیس مجتمع، معاونان، اعضای هیئت رئیسه مجتمع، دکتر فرهادی شهردار منطقه ۶ تهران، مهندس شیرزاد شهردار ناحیه ۲ به همراه جمعی از مسئولین شهرداری، همچنین اعضای هیات مدیره مهدی کلینیک و جمعی از اعضای هیئت علمی مجتمع، مدیران، مسئولان و کارکنان مجتمع، با رعایت فاصله‌ گذاری اجتماعی و شیوه‌ نامه‌ های بهداشتی در فضای باز برگزار شد.
در ابتدا مراسم پرفیض نماز عیدسعیدفطر به امامت حجت‌ الاسلام‌ والمسلمین نور الهدی امام جماعت مسجد المهدی عج مجتمع اقامه شد.
در ادامه از افراد حاضر در مراسم، بیماران، همراهان بیماران، نمازگزاران و کارکنان به مناسبت این عید فرخنده پذیرایی صورت گرفت.
با توجه به قدمت ۸۰ ساله مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) و جایگاه ویژه این مرکز در درمان بیماران و خدمت‌ رسانی به آن‌ ها که از اقصی نقاط کشور به این مرکز مراجعه می‌ کنند، چندی است که در نظر گرفتن فضایی مناسب و آرامش‌ بخش برای همراهان، بیماران و کارکنان در دستور کار هیئت رئیسه مجتمع قرارگرفته است و استخر بزرگ مجتمع یکی از این امکانات و فضاهای بالقوه هست که راه‌ اندازی آن تأثیر به سزایی در روحیه بیماران و همچنین کارکنان مجتمع خواهد داشت.
بدین منظور استخر بزرگ مجتمع با ۱۲۰۰ مترمربع مساحت بعد از ۲۰ سال و به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر با همکاری دفتر فنی مجتمع و کارکنان تأسیسات مجدداً راه‌ اندازی و به بهره‌ برداری رسید.
این استخر که در ضلع جنوبی مجتمع قرار دارد با همکاری شهرداری تهران بازسازی و شروع به آبگیری کرده است.

شهره  بیات
تهیه کننده:

شهره بیات

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *