محتوای خبری مجتمع بیمارستانی امام خمینی

مراسم معارفه سرپرست درآمد و ترخیص مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) برگزار شد

با حضوردکتر محمد علی سورکی معاون پشتیبانی مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) مراسم معارفه مریم اسدالهی سرپرست واحد درآمد و ترخیص این مرکز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، چهارشنبه 21 دی 1401 با حضوردکتر محمد علی سورکی معاون پشتیبانی، محمدحسین امرالهی مدیر منابع انسانی، احد اکرمی سرپرست مدیریت خدمات پشتیبانی، وهاب احمدی رئیس حسابداری  و جمعی از مسئولان مراسم معارفه مریم اسدالهی سرپرست واحد درآمد و ترخیص این مرکز برگزار شد.
دکتر سورکی معاون پشتیبانی مجتمع ضمن قدر دانی از زحمات احمد زاده در زمان تصدی این پست عنوان کرد: واحد درآمد یکی از مهمتزین واحد های پشتیبانی است و از حساسیت زیادی برخوردار است و با داشتن کارشناسان خبره در این واحد و با همکاری  بیش از پیش  در آینده شاهد رشد روز افزون موفقیت های مجتمع خواهیم بود.
در این مراسم که در سالن شورای ریاست بر گزار شد جمعی از کارشناسان حوزه حسابداری و  بیمه و درآمد مجتمع حضور داشتند.

شهره  بیات
تهیه کننده:

شهره بیات

تصاویر

1 نظر برای این مقاله وجود دارد

محمد قدرتی

محمد قدرتی

01/10/25 - 10:13

به عنوان کسی که بیش از بیست سال سابقه آشنایی و همکاری با جناب آقای شهریار احمدزاده را دارم عرض می کنم که ایشان انسانی بسیار شریف، پاکدست، درستکار و تابع ضوابط، قوانین و مقررات هستند و امیدوارم جناب آقای دکتر سورکی به زودی از تجربه و دانش بالای شهریار در مناسب بالاتر و بهتر استفاده نماید. ان شالله

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *